Touristica

Merit Royal Hotel Casino

Alsancak Mevkii, Girne / K.K.T.C
Royal Ultra Her Şey Dahil
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Yetişkin Oteli
  • Wifi

Genel Uyarılar

  • KKTC’ye seyahat edecek bütün misafirlerin seyahatinin başlama tarihinden önceki 0-120 saat arasında yaptırdıkları ve sonucu negatif olan PCR testine sahip olması gerekmektedir. Testlerin çıktı alınarak fiziki olarak ibraz edilmesi gerekir. (PCR test sonuçlarında QR kodu olma zorunluluğu vardır. Türkiye'de yapılmış olan PCR testlerinde QR kodu olmayan misafirler uçuşa kabul edilmeyecektir. Uçağa biniş tarihinden önceki 0-120 saatlik süre, PCR numunelerinin veriliş tarihi baz alınarak değerlendirilecektir.)

  • KKTC'ye varışlarında ikinci bir test KKTC sağlık bakanlığı tarafından Ercan Havalimanında yapılmaktadır. Ücretsizdir.

  • KKTC’ye seyahat eden, 3 günden fazla kalacak olan tüm misafirler 7 gün karantinaya alınacaktır ve tüm masraflar yolcular tarafından ödenecektir. 2 Kasım 2020 itibariyle karantina uygulaması son bulacaktır.

  • 3 günden az konaklama gerçekleştirecek olan misafirler 7 gün karantina uygulamasından muaf tutulmuştur.

  • Misafirler ikinci testin sonucu çıkana kadar otel odalarında izole olacaktır. Test sonuçları 4-8 saat arasında çıkmaktadır.

  • Ülkeye giriş yapacak 0-5 Yaş grubundaki çocuklardan PCR test sonucu istenmeyecektir.


  • Şehir merkezine gitmek isteyen misafirler için belirli saat aralıklarında ücretsiz shuttle hizmeti mevcut.

  • Tesise evcil hayvan kabul edilmemektedir.

  • 14 yaş üstü misafirler kabul edilmektedir.

  • Dış mekan aktivite ve hizmetleri hava koşullarına bağlı olarak yapılmaktadır.

  • Royal Ultra Her Şey Dahil
    Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat ücretsiz. Minibar hergün yenileniyor. Oda servisi 24 saat ücretli olarak hizmet veriyor.

    A la carte restoranlar rezervasyonlu ve ücretli. A la carte restoranlar 19.30-22.30 saatleri arasında hizmet veriyor.

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • A la Turka Kebap A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Blue Sea A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Bella Merit A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı (Ücretli)

  • Royal Mandarin Chinese Cuisine & Sushi A La Carte Restoran - Çin Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.30 Kahvaltı
    09.00-20.00 İçecek Servisi (Spa Cafe)
    11.30-13.00 Geç Kahvaltı
    13.00-15.00 Öğle Yemeği
    16.00-18.00 Çay Saati
    19.00-22.00 Akşam Yemeği
    19.30-22.30 A La Carte Restoranlar
    7/24 Lobi Bar
    Girne, Alsancak mevkiinde yer alan tesis; Ercan Havalimanı’na 45 km, Girne şehir merkezine 8 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    Premium Blok’ta 131 oda, Royal Blok’ta 125 odası bulunan tesiste, ısıtmalı kapalı yüzme havuzu, casino, spa merkezi, Türk hamamı, sauna, tuz odası, kablosuz internet ve fitness center bulunmaktadır.
  • Denize sıfırı konumda bulunan tesisin özel kum plajı bulunmaktadır.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye ve minder kullanımı ücretsizdir.

  • Kapalı havuz kullanım alt sınırı 14 yaştır.

  • Tesiste açık havuz ve kapalı havuz mevcuttur
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Badminton
    • Basketbol
    • Buhar Odası
    • Doktor
    • Fitness Center
    • Futbol
    • Havlu Hizmeti
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Minibar
    • Pilates
    • Sauna
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • Voleybol
    • Yoga
    • A la Carte Restaurant
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kuaför
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Tuz Odası
  • VIP check-in

  • Deniz manzaralı oda garantisi ve gül yaprakları ile oda süslemesi

  • Giriş günü odaya özel ikramlar

  • Odaya belirlenecek bir gün kahvaltı ve gazete ikramı

  • Ekstra tüm harcamalarda %20 indirim

  • A la carte restorantta rezervasyonlu mum ışığında akşam yemeği (Bella Merit, Blue Sea, Ala Turka Kebap)


  • Balayı paketinden yararlanacak evli çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren iki ay (60 gün) içinde yapacakları konaklamada, check-in sırasında evlilik cüzdanı göstermeleri gerekiyor.
    Tesiste FUN ZONE eğlence alanı her gün 09.00 - 00.00 saatleri arasında hizmet veriyor.

  • Maç izleme alanı

  • 1 adet Üç top Bilardo masası (Ücretli)

  • 2 adet Amerikan Bilardo masası (Ücretli)

  • 2 adet Langırt (Ücretli)

  • 1 adet Çocuk bilardosu (Ücretli)

  • 1 adet Masa tenisi

  • Tavla oyunu

  • Okey oyunu

  • Play Station ve X-box (Ücretli)

  • *Konsept dahilindeki içecekler ücretsiz olarak servis ediliyor.

    Metne Art House Aktiviteleri
    Ücretsiz aktiviteler;
  • Seramik çamuru şekillendirme çalışmaları

  • Ebru çalışmaları

  • Artık materyal çalışmaları

  • Alçıdan kalıp hazırlama çalışmaları

  • Alçı boyama çalışmaları

  • Takı yapımı

  • Boyama çalışmalar


  • Ücretli aktiviteler;

  • Seramik yapımı (Çömlek çarkı kullanımı, seramik çamuru ile profesyonel çalışmalar v.b.)

  • Alçı çalışmaları (Satın alınmış olan hazır alçı süs ürünlerinin boyanması, alçıdan takı yapımı v.b.)

  • Boyama Çalışmaları (Tual, ahşap, çerçeve, takı kutusu v.b.)
  • Covid 19 önlemleri nedeni ile Otele Giriş saati 15.00 Çıkış saati 11.00 olarak güncellenmiştir.

    ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan Housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snack’larda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up’larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Plaj havluları poşetlenerek dağıtılacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07:00-12:00 / 14:00-19:00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.

  • CASINOLARIMIZ
  • Casino girişlerinde otel misafiri dışındaki misafirlere ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.

  • Otel kısmı için geçerli olan tüm temizlik ve hijyen kuralları Casino’da da geçerli olacaktır.

  • Casino misafirleri mümkün olduğu oranda sosyal mesafe korunarak yerleştirilecektir.

  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek; fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecek.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak, yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir&Misafir, Misafir&Çalışan ve Çalışan&Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması; oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için, araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.
  • Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Deluxe Oda (Pazar-Cuma)

    Royal Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Deluxe Oda

    Royal Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    Covid 19 önlemleri nedeni ile Otele Giriş saati 15.00 Çıkış saati 11.00 olarak güncellenmiştir.

    ÖNBÜRO & MİSAFİR İLİŞKİLERİ
  • Otellerimizde kimyasal temizlik ürünleri konusunda uluslararası bilinirliği olan, dünyanın en önemli
    markası Johson Diversey kullanılmaktadır.

  • Misafiri ayrılan bir odanın yeni bir misafire verilmesi için, oda belirli bir zaman boş bırakılacak,
    havalandırılacak ve gerekli dezenfeksiyon yapıldıktan sonra yeni misafire verilecektir.

  • Oda temizliğinde çalışan Housekeeping personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven ile çalışacaktır. Her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliği başlamadan önce eller yıkanarak maske, eldiven ve temizlik bezleri yenileri ile değiştirilecektir.

  • Kat hizmetleri ve odalara girecek teknik servis personeli her oda için yeni bir tek kullanımlık önlük kullanacaktır.

  • Daha önce odanızda bulunan tüm basılı malzemeler azaltılacak ve bu malzemelerdeki tüm bilgiler oda içerisinde bulunan TV kanalına yansıtılacaktır.

  • Odalardaki buklet malzemelerine 30-40 ml’lik ücretsiz dezenfektan eklenecektir.

  • Odalara isteyen misafirlerimizin kullanması için maske bırakılacaktır.

  • Çamaşırhane/kuru temizleme servisleri mutlaka poşet içerisinde odaya götürülecektir.

  • Yastık alezi, check-out sonrası yastık kılıfları ile birlikte değiştirilecektir.

  • Odalardaki jakuzi detaylı temizliği her check-out sonrasında yapılacaktır.

  • Kirli ve temiz HK arabaları ayrımı yapılacaktır.

  • HK’nın kullanmış olduğu elektrikli süpürgelerin filtre kontrolü günlük olarak yapılacaktır.

  • Çamaşırhaneden çıkan tüm havlular paketlenerek taşınacaktır.


  • HOUSEKEEPING
  • Açık büfelerdeki çay kahve hizmeti personel tarafından yapılacaktır.

  • Büfe baharatlıkları kaldırılacak, restoran masalarında tuz ,karabiber ve baharatlar tek kullanımlık paketlerde olacaktır. Tüm restoranlarda masa dezenfekte ekibi oluşturulacaktır.

  • Tüm restoranlarda kullanılacak çorba kaşığı, tatlı ve çatal bıçağı paket içerisinde verilecektir. Talep eden misafirlere tek kullanımlık çatal/kaşık verilecektir.

  • Restoranlarda ve snack’larda tek kullanımlık plastik çatal, bıçak ve kaşık bulundurulacaktır.

  • Bebek mama sandalyeleri her kullanımdan sonra dezenfekte edilerek tümden streçlenecektir.

  • Misafir oturmadan masalara servis açılmayacaktır.

  • Restoran, bar, snack restoranların masa düzeni sosyal mesafeyi koruyacak şekilde yeniden düzenlenecektir.

  • Restoranlarda misafir sayısının düşük olduğu zamanlarda set menü hazırlanarak A’la Carte hizmet verilecektir.

  • RESTORAN & BAR
  • Mutfak, restoran ve barlarda güçlü el dezenfektanı kullanılacaktır.

  • Barlarda pipet uygulaması kaldırılacaktır.

  • Barlarda cam, plastik/mika, kağıt bardak kullanımına başlanacaktır.

  • Barlardaki masalar dezenfekte edilecektir.

  • Barlardaki çerez sunumu kapalı ambalajlarda yapılacaktır.

  • Kokteyllerde şemsiye ve garnitürler kullanılmayacaktır.

  • Nargile sunumlarında tek kullanımlık marpuç kullanılacak ve şişeler her kullanımdan sonra uygun şartlarda dezenfekte edilecektir.

  • Oda servisi hizmeti hijyenik koşullarda devam edecektir.

  • Çay kahve set-up’larında poşetli tek kullanımlık bardak ve yanında ambalajlı kolonyalı mendil verilecektir.

  • Ekmek büfesinde ağırlıklı olarak ambalajlı roll ekmek yer alacak veya ekmekler dilimlenip porsiyonluk paketler halinde servis edilecektir. Hasır veya gıda hijyenine uygun olmayan malzemeler bulundurulmayacaktır.

  • Sıcak büfelerde gurme ve adet sunum olacaktır. Aşçılar tarafından servis edilecektir.

  • Tüm misafirlerimiz büfelere maske ile kabul edilecektir. Açık büfe girişlerinde isteğe bağlı tek kullanımlık eldiven bulundurulacaktır.

  • Büfede çalışacak tüm personelimiz siperlik ve maske kullanacaktır.

  • Çocuk büfelerinde chafing dish (reşo) kullanılmayacak, misafirin isteğine göre ürün hazırlanıp servis edilecek veya adetlik ürünler ile sunum yapılacaktır.

  • Restoranlardaki çocuk büfelerinde paketli ürün verilecektir.
  • Tüm sebze ürünlerimiz ozonlu yıkama makinesi ile yıkanacaktır.

  • Soğuk büfesi, mezeler ve pastane bölümü ürünlerinin tamamı adet sunum olacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu, koruyucu kıyafetli görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • YİYECEK & İÇECEK
  • Kahvaltıda yoğurt, reçel, tereyağı, cornflakes ve zeytin çeşitleri adet (paketli) olarak sunulacaktır. Adet verilemeyen ürünlerin sunumu görevli personel tarafından yapılacaktır.

  • Şarküteri ve peynir çeşitleri büfede dilimlenip görevli personel tarafından servis edilecektir.

  • Söğüş salatalık domates tamamen şov ağırlıklı olup misafir istediğinde, doğranıp servis edilecektir. Ön hazırlık yapılmayacaktır.

  • Dondurma, paketli ve dökme olarak birlikte sunulacaktır.

  • Sabah kahvaltısında yumurta servisi sipariş üzerine hazırlanacak, haşlanmış yumurta hariç önceden hazırlanmayacaktır.

  • Mutfak ekipmanları ve üretim alanları her gece ULV cihazı ile dezenfekte edilecektir.

  • HAVUZ & DENİZ
  • Havuz kimyasallarımızın seviyesi artırılmıştır ve daha önce uygulanmakta olan hijyen standartlarımız artarak devam etmektedir.

  • Çocuk ve yetişkin havuzlarının suları gerekli zamanlarda hijyenik koşullara uygun olarak boşaltılıp tekrar doldurulacaktır.

  • Tüm havuz çömlek çöpleri sırlı olacaktır, her gün mutlaka klorla yıkanacaktır.

  • Plaj havluları poşetlenerek dağıtılacaktır.

  • Şezlonglar 2’şerli gruplar halinde ve her grup arasında 1.5 metre mesafe bırakılacak şekilde yerleştirilecektir.

  • FITNESS & SPA
  • Fitness Center kullanım saatleri 07:00-12:00 / 14:00-19:00 arası olacaktır. Aradaki sürede Fitness
    Center dezenfekte edilecektir.

  • Fitness Center’a giriş yapılmadan önce el dezenfektanı kullanımı mecburi olacaktır.

  • Fitness, hamam, Fin hamamı, masaj odaları ve sauna belirli aralıklarla dezenfekte edilecektir.

  • Misafirlerin masaj almadan önce duş alması kuralı uygulanmaya başlanacaktır.

  • Masaj odalarında rulo kağıt havlu bulundurulacaktır.

  • Masaj yaptıracak misafirlere sağlık bilgi formu doldurtularak son 14 gün içerisinde bulundukları yerler kayıt edilecektir.

  • Masaj odaları her masajdan sonra 30 dk. boş bırakılacak ve dezenfekte edilecektir.

  • Kapalı havuz, hamam ve masaj odalarında bulunan soyunma dolapları için şeffaf poşet verilecektir.

  • Hamam, Fin hamamı ve saunadaki oturma yerleri kullanım kapasitesine göre sosyal mesafe kuralına uygun olarak işaretlenecektir.

  • SPA ve hamamdaki dinlenme alanının temizlik ve dezenfeksiyonu gün içinde 2 kez yapılacaktır.

  • Masaj uygulamalarından yüz masajı ve baş masajı hizmeti verilmeyecektir.

  • Hamam ve sauna kullanımı rezervasyonlu olarak yapılacaktır.

  • Masörler maske ile birlikte siperlik de kullanarak çalışacaktır.

  • Seanslar sırasında kullanılan aksesuarlar kaldırılacaktır.

  • CASINOLARIMIZ
  • Casino girişlerinde otel misafiri dışındaki misafirlere ateş ölçümü yapılacak ve ateşi yüksek olan misafirler içeriye alınmayacaktır.

  • Otel kısmı için geçerli olan tüm temizlik ve hijyen kuralları Casino’da da geçerli olacaktır.

  • Casino misafirleri mümkün olduğu oranda sosyal mesafe korunarak yerleştirilecektir.

  • GENEL ALAN UYGULAMALARI
  • Tüm genel alanlar kullanım yoğunluğuna göre süreler belirlenerek etkin dezenfeksiyon yapılacaktır.

  • Mini kulüp, mutfaklar, depolar, genel mekanlar, fitness center, sauna, masaj odaları, bagaj odası, asansör içleri ULV cihazı ile günlük olarak dezenfekte edilecektir. ULV cihazı ile dezenfeksiyon işlemi, personelin ve misafirin olmadığı saatlerde yapılacaktır.

  • Otel içerisinde bulunan kuaför, market, SPA ve su sporları merkezine sosyal mesafe korunarak misafir kabul edilecektir.

  • Kuaför, market, SPA ve su sporları merkezinde mümkün olduğunca mobil temassız ödeme imkanı sunulacaktır.

  • Spor aktiviteleri öncesinde misafirlerin ellerini dezenfekte etmesi kuralı uygulanacaktır.

  • Spor aletleri sosyal mesafe aralığı dikkate alınarak düzenlenecektir.

  • Genel alanlardaki, misafir ve personel alanlarındaki su dolapları ve sebiller kaldırılacaktır.

  • Asansörlere en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak misafirin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Günübirlik kullanım, otel doluluğuna göre değerlendirilecek ve konaklayan misafir ile aynı standartlarda önlemler alınacaktır. Misafirlere girişte verilmek üzere; misafirlerin uymaları gereken hijyen ve sanitasyon kuralları hakkında bilgilendirme yazısı hazırlanacaktır.

  • Resepsiyon, restoran, depo ve personel girişlerine termal kamera konulacaktır.

  • Dış alan oyun parkuru ve plaj alanı günlük olarak temizlenip dezenfekte edilecektir.

  • Misafir ve servis asansörlerinin kumanda panelleri daha sık dezenfekte edilip temizlenecektir.

  • Otel içerisindeki bölümlerde dezenfekte ekipleri tulum, eldiven, siperlik ve maske ile çalışacak, tek kullanımlık ekipmanlar tercih edilecektir.

  • Ortak alanlardaki tuvaletlerde tek kullanımlık klozet örtüleri kullanılacaktır.

  • Bebek bezi değiştirme ünitelerindeki minderler kaldırılacak ve dezenfektan bulundurulacaktır. Üniteler günlük olarak HK görevlisi tarafından yıkanıp dezenfekte edilecektir. Misafirlerin kullanımı için ünite yanına sprey dezenfektan konulacaktır.

  • Bahçe sulama işlemi damlacık oluşturma riski nedeni ile misafir ve çalışan yoğunluğunun az olduğu zamanlarda yapılacaktır.

  • Odalardaki havalandırma filtreleri temizlenecek ve lejyonelya tabletleri kontrol edilecek; fan coil temizlenecek, AC klimalar aynı standartlarda temizlenecek.

  • Buz makinelerinin dezenfeksiyon işlemleri için otellerde ozon sistemi kurulacaktır. Dışarıdan buz alımlarında tedarikçiden analiz raporu istenecektir.

  • Otele giriş yapan tüm personel, misafir ve tedarikçilerin ateşinin ölçülmesi sağlanacaktır, gerekli kontroller ve dezenfeksiyon işlemleri sonrasında tesislere kabul edilecektir.

  • Aktivitelerde sosyal mesafe kuralı dikkate alınacak, yakın mesafe gerektiren tüm organizasyonlar iptal edilecektir.

  • İlaçlama firması ile tekrar otel bazında çalışma yapılarak ilaçlama şekilleri belirlenecektir.

  • Salgın sebebi ile Misafir&Misafir, Misafir&Çalışan ve Çalışan&Çalışan ilişkileri son derece önemlidir. Bu bilinç ile Merit Grubu çalışanları olarak bizler sizlere en hijyenik ve güvenli şekilde hizmet verirken siz değerli misafirlerimizin de gerekli hassasiyeti göstermesini, tesis kurallarına uymasını ve çalışanlarımızın uyarılarını dikkate almasını önemle rica ediyoruz.

  • Personel yemekhanesinde boşalan masa ve sandalyeler, dezenfekte edildikten sonra kullanılacaktır. Masa ve sandalyeler sosyal mesafeye göre düzenlenecektir.

  • KKTC'ye dönen personele Covid-19 taraması; oteller açılmadan önce iş başı yapacak personele sağlık taraması yapılacaktır. (Özellikle akciğer grafisi çekilecektir.)

  • İnsan Kaynakları Departmanı tarafından Covid-19 salgını ile ilgili sunum hazırlanarak her ay yeni başlayan personele eğitim verilecektir. Otel açılışından önce ise istisnasız tüm çalışanlara eğitim verilecektir.

  • Salgın ile ilgili personele dağıtılmak üzere broşür hazırlanacaktır.

  • Personel servis araçlarında gerekli hijyen önlemlerinin alınması için, araç içi dezenfekte işlemleri her gün yenilenecek ve elle temas edilen yüzeyler alkol ya da klor bazlı dezenfektanlar ile silinecektir. Araçlar servis sonrası komple havalandırılacaktır. Havalandırma kanalları ve filtreleri düzenli olarak temizlenecektir.

  • Servis aracını kullanan personel, koltuklara yeterli mesafe olacak şekilde (1 boş, 1 dolu) oturacaktır.

  • 2020 yılında iş başvuruları nizamiyeden yapılacak, İş İstek Formları ana kapı girişinde doldurtularak gün içinde İnsan Kaynakları Departmanı'na teslim edilecektir.

  • Personel servislerinde otellerin açılışından sonra ilk 60 gün boyunca mutlaka maske ile oturulacaktır.

  • Personel soyunma odaları ve dinlenme alanları da sosyal mesafe kuralına göre düzenlenecektir.

  • Personel yemekhanesinde yemeklerin servisi aşçı tarafından yapılacaktır.

  • Tüm personelin maske kullanması sağlanacaktır.

  • Tüm ofis cihazları günlük olarak dezenfekte edilecektir. (POS,ATM)

  • Personel asansörlerine en fazla 4 kişi alınacak, asansör içerisinde zemindeki köşelere işaretleme yapılarak personelin duracağı yerler belirtilecektir.

  • Tüm tesislerde personel arasında sosyal mesafeyi koruma kuralı yönetmelik olarak uygulamaya sokulacaktır.

  • Tüm bölümler personele bu konuyu sürekli hatırlatacaktır.
  • İshal veya gribal enfeksiyonu olan personel, durumu departman müdürüne bildirip otelin sorumlu doktoruna mutlaka görünecektir. Doktor riskli görürse o personel çalıştırılmayarak gerekli aksiyonları alacaktır.

  • Ofis çalışma ortamlarında (İK, muhasebe, satış, rezervasyon vb.) oturma düzenleri gözden geçirilip sosyal mesafe korunacak şekilde masa aralarına plexi yapılacaktır.

  • Islak mendil yerine dezenfektan özelliği olan mendil kullanılacaktır.

  • Oteldeki tüm personelin kişisel hijyen, üniforma kullanımı (takı, saç filesi, saç-sakal traşı vb.) yeniden prosedürlendirilecek ve herkes tarafından %100 uygulanacaktır.

  • Personel lojmanları düzenli aralıklarla dezenfekte edilecek ve lojmanlara çalışanlar dışında misafir girişlerine izin verilmeyecektir.
  • Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    Balayı Sürprizleri

  • VIP check-in

  • Deniz manzaralı oda garantisi ve gül yaprakları ile oda süslemesi

  • Giriş günü odaya özel ikramlar

  • Odaya belirlenecek bir gün kahvaltı ve gazete ikramı

  • Ekstra tüm harcamalarda %20 indirim

  • A la carte restorantta rezervasyonlu mum ışığında akşam yemeği (Bella Merit, Blue Sea, Ala Turka Kebap)


  • Balayı paketinden yararlanacak evli çiftlerin, evlilik tarihlerinden itibaren iki ay (60 gün) içinde yapacakları konaklamada, check-in sırasında evlilik cüzdanı göstermeleri gerekiyor.