Holiday Village Turkey

Muğla, Sarıgerme |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Sarıgerme mevkiindeki tesis; Muğla Dalaman Havalimanı'na 15 km ve Muğla merkeze 92 km mesafede konumlanıyor.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.00 saatleri arası ücretsiz. Prima Cuccina ve Spice a la carte restoranlar, konaklama boyunca 1 defa rezervasyonlu ve ücretsiz, Green & Grill A la Carte Restoran rezervasyonlu ve ücretli. Barlarda ve ana restoranda alınan içecekler self servistir.

Minibarda bulunan su ücretsiz olup, talep doğrultusunda ücretli olarak dolduruluyor.

Diskoya giriş ücretsiz olup, 23.00-02.00 saatleri arasında hizmet veriyor. 00.00'dan sonra alınan tüm içecekler ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Spice A la Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı

  • Green & Grill A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Prima Cuccina A la Carte Restoran - Akdeniz Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    10.30-11.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.30 Öğle Yemeği (havuz kenarında)
    11.30-16.30 Amfi Snack
    18.00-21.00 Akşam Yemeği
    18.00-21.00 Akşam Yemeği Çocuk Büfesi
    23.00-00.00 Gece Büfesi
    Denize sıfır mesafedeki tesisin, kum plajı bulunuyor. Plajda; şemsiye, şezlong, havlu ve minder ücretsiz.
    Tesisteki aktiviteler (animasyon ve çocuk aktiviteleri) İngilizce olarak sunuluyor.
    Tesiste; minik misafirler için çocuk havuzu, kaydıraklı çocuk havuzu, oyun parkı, çocuk bahçesi ve bebekler için bez değiştirme istasyonları bulunuyor.
    Tesise Giriş Esnasında Alınan Önlemler;
    · Tesise giren herkesin ateşi ölçülecek ve bu doğrultuda yüksek ateşi olan kişilerin tesise girmesine izin verilmeyecektir.
    · Tesiste tüm personel maske takacaktır.
    · Tesiste güvenli sosyal mesafe kuralına uyulacaktır. Sosyal mesafenin korunması adına gerekli yönlendirmeler, bariyerler ve personel bulunacak böylece mümkün olduğunca az temasla hızlı ve rahat bir check-in gerçekleştirilecektir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyması halinde bellboylar, bagajların odalara götürülmesine yardımcı olmak için hazır olacaktır.
    · Oda anahtarları halihazırda dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Misafirler, resepsiyon aracılığıyla, mobil uygulama üzerinden (mevcut olan tesislerde) ve ayrıca odalardaki bilgi kanalları üzerinden program hakkında bilgiye kolaylıkla ulaşabilirler.
    · Misafirler tesisin mobil uygulaması, WhatsApp veya çağrı merkezleri aracılığıyla personel ile iletişime geçebilir.
    · Lobide ve resepsiyonda yer alan koltuk sayısı azaltılarak kişiler arasında yakın temas ortadan kaldırılmış olacaktır.
    · Misafirlerin kulüp veya golf arabaları aracılığıyla odalarına veya tesis içindeki diğer alanlara gitmek istemesi durumunda, araçlardaki oturma alanı sınırlı olabilir. Misafirler, bu durumda yalnız veya sadece ailesi/grubu ile bir arada ulaşım sağlayabilir. Aynı yönetmelikler asansörler için de geçerli olacaktır.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Misafirlere daha hijyenik bir ortam sunabilmek adına odalarda bulunan minder, yatak örtüleri vb. eşyalar odalardan kaldırılmıştır.
    · Tüm temizlik personeli eldiven, maske ve önlük giyecektir. Oda temizliği ve dezenfeksiyon konusunda; özellikle ellerin sık temas ettiği musluk başlıkları, elektrik anahtarları, kapı kulpları, sifon düğmesi, uzaktan kumanda, telefon vb. alanların dezenfekte edilmelerine hassasiyet gösterilmektedir.
    · Odalar temizlik sırasında iyi havalandırılacak ve misafir girmeden önce en az 12 saat boyunca boş bırakılmış olacaktır.
    · Odalardaki havlu ve nevresimler yüksek sıcaklıkta yıkanmış, temiz, dezenfekte ve hijyenik olarak odalara aktarılacaktır. Mobilyalar ise yüksek buhar ile ekstra temizleneceklerdir.
    · Odasında her gün temizlik yapılmasını istemeyen misafirlerin tesise bilgi vermesi durumunda, temizlik planını misafirin isteğine uygun olarak düzenlenebilir.

    Genel Alanlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesis genelinde insan temasının yoğun olduğu genel alanlarda yer alan asansör düğmeleri, korkuluklar, tuvaletler, musluk başlıkları, ışık anahtarları, mobilyalar vb. yerler düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Tesis genelinde misafirler ve personel kullanımı için el dezenfektanları olacaktır.
    · Klima sistemleri düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Restoranlar ve Barlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesisler ISO 22000 Kalite Sistem Standartlarına uygun olarak işletilmektedir.
    · Tesis odalarının tam kapasitede dolu olmayacak olması, restoran ve barlarda güvenli bir fiziksel temas mesafesi oluşturulmasına yardımcı olacaktır.
    · Restoranlarda rezervasyon sistemi olacaktır. Böylece kapasite üstü kullanım mümkün olmayacak,
    · masalar ve sandalyeler arası mesafe konularak misafirler arası sosyal mesafe korunacaktır.
    · Self-servis büfeleri hizmet vermeyecektir. Büfelerde el temasından kaçınmak adına personeller misafirlere servis edecek olup ayrıca gıda alerjisi vb. konularda da misafirlere gerekli rehberliği sağlayabileceklerdir.
    · Tuz, karabiber, şeker gibi çeşniler tek kullanımlık paketler ile servis edilecektir.
    · Masalar her kullanımdan sonra temizlenip ve dezenfekte edilecektir (kumaş masa örtüleri ve peçeteler kullanılmayacaktır). Tüm tabaklar, bardaklar ve çatal-bıçaklar yüksek sıcaklıklarda bulaşık makinesinde yıkanmış ve temiz çatal-bıçaklar paketlere yerleştirilmiş olacaktır. Açık alanlarda tek kullanımlık tabak ve çatal-bıçak takımı kullanılacaktır.
    · Restoranlar ve mobilyalar düzenli olarak dezenfekte edilecek ve her daim temiz tutulacaktır.
    · Gıda hijyeni konusunda tedarikçiler de tesisin belirlemiş olduğu yüksek standartlara uymaları için kontrol edilmektedir.
    · Tesiste hem gıda hem de su örnekleri düzenli olarak alınıp mikrobiyolojik olarak test edilmektedir.

    Plaj ve Havuzlar İçin Alınan Önlemler;
    · Şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenerek, düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Havuzlar ve havuz suları her daim temiz tutulmaktadır. Havuz suyu içerisindeki kimyasal seviyeleri ise, yetkililer tarafından belirlenen düzeyde tutulmaktadır.

    Eğlence Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yetişkinlere ve çocuklara yönelik etkinlikler, belirli kapasitelerle ve güvenli sosyal mesafeyle düzenlenecektir. Bu doğrultuda etkinlikler için ön rezervasyon yapılması gerekecektir.
    · Eğlence alanlarındaki tüm ekipmanlar ve mekanlar dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Güvenli sosyal mesafeye dikkat edilerek daha çok bire bir oyunlar ve aktiviteler yer
    · düzenlenerek, birçok aktivite açık alanda gerçekleştirilecektir.

    SPA ve Kuaför Uygulamaları;
    · Tesis içinde bu alanlara giriş sınırlı tutulacaktır. Sosyal mesafenin korunması kapsamında SPA, Kuaför vb. hizmetler rezervasyon sistemi üzerinden yürütülecektir.
    · İlgili alanlar ve ekipmanlar düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesis içindeki mağazalar ve SPA’lar da dahil olmak üzere tüm personeller için gerekli eğitimler düzenlenmiştir.
    · Personel düzenli olarak ellerini yıkamalı, sosyal mesafe kurallarına uymalı, maske takmalı ve gerekli durumlarda koruyucu kıyafet giymelidir.
    · Personel artan tüm standartlar hakkında tamamen bilgi sahibidir.
    · Misafir tarafından kullanılmayan alanlar dahil tüm alanlar düzenli olarak temizlenir ve dezenfekte edilir.
    · Personeller Covid-19 hastalığı hakkında artan bir farkındalığa sahiptir ve eğer kendilerini iyi hissetmezlerse, doktor veya hemşire görünmeleri gerektiğini bilmektedirler.
    Tesisteki aktiviteler (animasyon ve çocuk aktiviteleri) İngilizce olarak sunuluyor.
    198.000 m² alana kurulu tesisin, 500 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Otopark
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dalış Okulu
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Okçuluk
    • Oyun Salonu
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Tenis
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    Tesise Giriş Esnasında Alınan Önlemler;
    · Tesise giren herkesin ateşi ölçülecek ve bu doğrultuda yüksek ateşi olan kişilerin tesise girmesine izin verilmeyecektir.
    · Tesiste tüm personel maske takacaktır.
    · Tesiste güvenli sosyal mesafe kuralına uyulacaktır. Sosyal mesafenin korunması adına gerekli yönlendirmeler, bariyerler ve personel bulunacak böylece mümkün olduğunca az temasla hızlı ve rahat bir check-in gerçekleştirilecektir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyması halinde bellboylar, bagajların odalara götürülmesine yardımcı olmak için hazır olacaktır.
    · Oda anahtarları halihazırda dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Misafirler, resepsiyon aracılığıyla, mobil uygulama üzerinden (mevcut olan tesislerde) ve ayrıca odalardaki bilgi kanalları üzerinden program hakkında bilgiye kolaylıkla ulaşabilirler.
    · Misafirler tesisin mobil uygulaması, WhatsApp veya çağrı merkezleri aracılığıyla personel ile iletişime geçebilir.
    · Lobide ve resepsiyonda yer alan koltuk sayısı azaltılarak kişiler arasında yakın temas ortadan kaldırılmış olacaktır.
    · Misafirlerin kulüp veya golf arabaları aracılığıyla odalarına veya tesis içindeki diğer alanlara gitmek istemesi durumunda, araçlardaki oturma alanı sınırlı olabilir. Misafirler, bu durumda yalnız veya sadece ailesi/grubu ile bir arada ulaşım sağlayabilir. Aynı yönetmelikler asansörler için de geçerli olacaktır.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Misafirlere daha hijyenik bir ortam sunabilmek adına odalarda bulunan minder, yatak örtüleri vb. eşyalar odalardan kaldırılmıştır.
    · Tüm temizlik personeli eldiven, maske ve önlük giyecektir. Oda temizliği ve dezenfeksiyon konusunda; özellikle ellerin sık temas ettiği musluk başlıkları, elektrik anahtarları, kapı kulpları, sifon düğmesi, uzaktan kumanda, telefon vb. alanların dezenfekte edilmelerine hassasiyet gösterilmektedir.
    · Odalar temizlik sırasında iyi havalandırılacak ve misafir girmeden önce en az 12 saat boyunca boş bırakılmış olacaktır.
    · Odalardaki havlu ve nevresimler yüksek sıcaklıkta yıkanmış, temiz, dezenfekte ve hijyenik olarak odalara aktarılacaktır. Mobilyalar ise yüksek buhar ile ekstra temizleneceklerdir.
    · Odasında her gün temizlik yapılmasını istemeyen misafirlerin tesise bilgi vermesi durumunda, temizlik planını misafirin isteğine uygun olarak düzenlenebilir.

    Genel Alanlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesis genelinde insan temasının yoğun olduğu genel alanlarda yer alan asansör düğmeleri, korkuluklar, tuvaletler, musluk başlıkları, ışık anahtarları, mobilyalar vb. yerler düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Tesis genelinde misafirler ve personel kullanımı için el dezenfektanları olacaktır.
    · Klima sistemleri düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Restoranlar ve Barlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesisler ISO 22000 Kalite Sistem Standartlarına uygun olarak işletilmektedir.
    · Tesis odalarının tam kapasitede dolu olmayacak olması, restoran ve barlarda güvenli bir fiziksel temas mesafesi oluşturulmasına yardımcı olacaktır.
    · Restoranlarda rezervasyon sistemi olacaktır. Böylece kapasite üstü kullanım mümkün olmayacak,
    · masalar ve sandalyeler arası mesafe konularak misafirler arası sosyal mesafe korunacaktır.
    · Self-servis büfeleri hizmet vermeyecektir. Büfelerde el temasından kaçınmak adına personeller misafirlere servis edecek olup ayrıca gıda alerjisi vb. konularda da misafirlere gerekli rehberliği sağlayabileceklerdir.
    · Tuz, karabiber, şeker gibi çeşniler tek kullanımlık paketler ile servis edilecektir.
    · Masalar her kullanımdan sonra temizlenip ve dezenfekte edilecektir (kumaş masa örtüleri ve peçeteler kullanılmayacaktır). Tüm tabaklar, bardaklar ve çatal-bıçaklar yüksek sıcaklıklarda bulaşık makinesinde yıkanmış ve temiz çatal-bıçaklar paketlere yerleştirilmiş olacaktır. Açık alanlarda tek kullanımlık tabak ve çatal-bıçak takımı kullanılacaktır.
    · Restoranlar ve mobilyalar düzenli olarak dezenfekte edilecek ve her daim temiz tutulacaktır.
    · Gıda hijyeni konusunda tedarikçiler de tesisin belirlemiş olduğu yüksek standartlara uymaları için kontrol edilmektedir.
    · Tesiste hem gıda hem de su örnekleri düzenli olarak alınıp mikrobiyolojik olarak test edilmektedir.

    Plaj ve Havuzlar İçin Alınan Önlemler;
    · Şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenerek, düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Havuzlar ve havuz suları her daim temiz tutulmaktadır. Havuz suyu içerisindeki kimyasal seviyeleri ise, yetkililer tarafından belirlenen düzeyde tutulmaktadır.

    Eğlence Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yetişkinlere ve çocuklara yönelik etkinlikler, belirli kapasitelerle ve güvenli sosyal mesafeyle düzenlenecektir. Bu doğrultuda etkinlikler için ön rezervasyon yapılması gerekecektir.
    · Eğlence alanlarındaki tüm ekipmanlar ve mekanlar dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Güvenli sosyal mesafeye dikkat edilerek daha çok bire bir oyunlar ve aktiviteler yer
    · düzenlenerek, birçok aktivite açık alanda gerçekleştirilecektir.

    SPA ve Kuaför Uygulamaları;
    · Tesis içinde bu alanlara giriş sınırlı tutulacaktır. Sosyal mesafenin korunması kapsamında SPA, Kuaför vb. hizmetler rezervasyon sistemi üzerinden yürütülecektir.
    · İlgili alanlar ve ekipmanlar düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesis içindeki mağazalar ve SPA’lar da dahil olmak üzere tüm personeller için gerekli eğitimler düzenlenmiştir.
    · Personel düzenli olarak ellerini yıkamalı, sosyal mesafe kurallarına uymalı, maske takmalı ve gerekli durumlarda koruyucu kıyafet giymelidir.
    · Personel artan tüm standartlar hakkında tamamen bilgi sahibidir.
    · Misafir tarafından kullanılmayan alanlar dahil tüm alanlar düzenli olarak temizlenir ve dezenfekte edilir.
    · Personeller Covid-19 hastalığı hakkında artan bir farkındalığa sahiptir ve eğer kendilerini iyi hissetmezlerse, doktor veya hemşire görünmeleri gerektiğini bilmektedirler.