Holiday Village Turkey

Muğla, Sarıgerme |
Her Şey Dahil

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Standart Oda

Her Şey Dahil
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Sarıgerme mevkiindeki tesis; Muğla Dalaman Havalimanı'na 15 km ve Muğla merkeze 92 km mesafede konumlanıyor.
Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde yerli alkollü ve alkolsüz içecekler, 10.00-00.00 saatleri arası ücretsiz. Prima Cuccina ve Spice a la carte restoranlar, konaklama boyunca 1 defa rezervasyonlu ve ücretsiz, Green & Grill A la Carte Restoran rezervasyonlu ve ücretli. Barlarda ve ana restoranda alınan içecekler self servistir.

Minibarda bulunan su ücretsiz olup, talep doğrultusunda ücretli olarak dolduruluyor.

Diskoya giriş ücretsiz olup, 23.00-02.00 saatleri arasında hizmet veriyor. 00.00'dan sonra alınan tüm içecekler ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Spice A la Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı

  • Green & Grill A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Prima Cuccina A la Carte Restoran - Akdeniz Mutfağı


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı
    10.30-11.00 Geç Kahvaltı
    12.30-14.30 Öğle Yemeği (havuz kenarında)
    11.30-16.30 Amfi Snack
    18.00-21.00 Akşam Yemeği
    18.00-21.00 Akşam Yemeği Çocuk Büfesi
    23.00-00.00 Gece Büfesi
    Denize sıfır mesafedeki tesisin, kum plajı bulunuyor. Plajda; şemsiye, şezlong, havlu ve minder ücretsiz.
    Tesisteki aktiviteler (animasyon ve çocuk aktiviteleri) İngilizce olarak sunuluyor.
    Tesiste; minik misafirler için çocuk havuzu, kaydıraklı çocuk havuzu, oyun parkı, çocuk bahçesi ve bebekler için bez değiştirme istasyonları bulunuyor.
    Tesise Giriş Esnasında Alınan Önlemler;
    · Tesise giren herkesin ateşi ölçülecek ve bu doğrultuda yüksek ateşi olan kişilerin tesise girmesine izin verilmeyecektir.
    · Tesiste tüm personel maske takacaktır.
    · Tesiste güvenli sosyal mesafe kuralına uyulacaktır. Sosyal mesafenin korunması adına gerekli yönlendirmeler, bariyerler ve personel bulunacak böylece mümkün olduğunca az temasla hızlı ve rahat bir check-in gerçekleştirilecektir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyması halinde bellboylar, bagajların odalara götürülmesine yardımcı olmak için hazır olacaktır.
    · Oda anahtarları halihazırda dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Misafirler, resepsiyon aracılığıyla, mobil uygulama üzerinden (mevcut olan tesislerde) ve ayrıca odalardaki bilgi kanalları üzerinden program hakkında bilgiye kolaylıkla ulaşabilirler.
    · Misafirler tesisin mobil uygulaması, WhatsApp veya çağrı merkezleri aracılığıyla personel ile iletişime geçebilir.
    · Lobide ve resepsiyonda yer alan koltuk sayısı azaltılarak kişiler arasında yakın temas ortadan kaldırılmış olacaktır.
    · Misafirlerin kulüp veya golf arabaları aracılığıyla odalarına veya tesis içindeki diğer alanlara gitmek istemesi durumunda, araçlardaki oturma alanı sınırlı olabilir. Misafirler, bu durumda yalnız veya sadece ailesi/grubu ile bir arada ulaşım sağlayabilir. Aynı yönetmelikler asansörler için de geçerli olacaktır.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Misafirlere daha hijyenik bir ortam sunabilmek adına odalarda bulunan minder, yatak örtüleri vb. eşyalar odalardan kaldırılmıştır.
    · Tüm temizlik personeli eldiven, maske ve önlük giyecektir. Oda temizliği ve dezenfeksiyon konusunda; özellikle ellerin sık temas ettiği musluk başlıkları, elektrik anahtarları, kapı kulpları, sifon düğmesi, uzaktan kumanda, telefon vb. alanların dezenfekte edilmelerine hassasiyet gösterilmektedir.
    · Odalar temizlik sırasında iyi havalandırılacak ve misafir girmeden önce en az 12 saat boyunca boş bırakılmış olacaktır.
    · Odalardaki havlu ve nevresimler yüksek sıcaklıkta yıkanmış, temiz, dezenfekte ve hijyenik olarak odalara aktarılacaktır. Mobilyalar ise yüksek buhar ile ekstra temizleneceklerdir.
    · Odasında her gün temizlik yapılmasını istemeyen misafirlerin tesise bilgi vermesi durumunda, temizlik planını misafirin isteğine uygun olarak düzenlenebilir.

    Genel Alanlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesis genelinde insan temasının yoğun olduğu genel alanlarda yer alan asansör düğmeleri, korkuluklar, tuvaletler, musluk başlıkları, ışık anahtarları, mobilyalar vb. yerler düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Tesis genelinde misafirler ve personel kullanımı için el dezenfektanları olacaktır.
    · Klima sistemleri düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Restoranlar ve Barlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesisler ISO 22000 Kalite Sistem Standartlarına uygun olarak işletilmektedir.
    · Tesis odalarının tam kapasitede dolu olmayacak olması, restoran ve barlarda güvenli bir fiziksel temas mesafesi oluşturulmasına yardımcı olacaktır.
    · Restoranlarda rezervasyon sistemi olacaktır. Böylece kapasite üstü kullanım mümkün olmayacak,
    · masalar ve sandalyeler arası mesafe konularak misafirler arası sosyal mesafe korunacaktır.
    · Self-servis büfeleri hizmet vermeyecektir. Büfelerde el temasından kaçınmak adına personeller misafirlere servis edecek olup ayrıca gıda alerjisi vb. konularda da misafirlere gerekli rehberliği sağlayabileceklerdir.
    · Tuz, karabiber, şeker gibi çeşniler tek kullanımlık paketler ile servis edilecektir.
    · Masalar her kullanımdan sonra temizlenip ve dezenfekte edilecektir (kumaş masa örtüleri ve peçeteler kullanılmayacaktır). Tüm tabaklar, bardaklar ve çatal-bıçaklar yüksek sıcaklıklarda bulaşık makinesinde yıkanmış ve temiz çatal-bıçaklar paketlere yerleştirilmiş olacaktır. Açık alanlarda tek kullanımlık tabak ve çatal-bıçak takımı kullanılacaktır.
    · Restoranlar ve mobilyalar düzenli olarak dezenfekte edilecek ve her daim temiz tutulacaktır.
    · Gıda hijyeni konusunda tedarikçiler de tesisin belirlemiş olduğu yüksek standartlara uymaları için kontrol edilmektedir.
    · Tesiste hem gıda hem de su örnekleri düzenli olarak alınıp mikrobiyolojik olarak test edilmektedir.

    Plaj ve Havuzlar İçin Alınan Önlemler;
    · Şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenerek, düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Havuzlar ve havuz suları her daim temiz tutulmaktadır. Havuz suyu içerisindeki kimyasal seviyeleri ise, yetkililer tarafından belirlenen düzeyde tutulmaktadır.

    Eğlence Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yetişkinlere ve çocuklara yönelik etkinlikler, belirli kapasitelerle ve güvenli sosyal mesafeyle düzenlenecektir. Bu doğrultuda etkinlikler için ön rezervasyon yapılması gerekecektir.
    · Eğlence alanlarındaki tüm ekipmanlar ve mekanlar dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Güvenli sosyal mesafeye dikkat edilerek daha çok bire bir oyunlar ve aktiviteler yer
    · düzenlenerek, birçok aktivite açık alanda gerçekleştirilecektir.

    SPA ve Kuaför Uygulamaları;
    · Tesis içinde bu alanlara giriş sınırlı tutulacaktır. Sosyal mesafenin korunması kapsamında SPA, Kuaför vb. hizmetler rezervasyon sistemi üzerinden yürütülecektir.
    · İlgili alanlar ve ekipmanlar düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesis içindeki mağazalar ve SPA’lar da dahil olmak üzere tüm personeller için gerekli eğitimler düzenlenmiştir.
    · Personel düzenli olarak ellerini yıkamalı, sosyal mesafe kurallarına uymalı, maske takmalı ve gerekli durumlarda koruyucu kıyafet giymelidir.
    · Personel artan tüm standartlar hakkında tamamen bilgi sahibidir.
    · Misafir tarafından kullanılmayan alanlar dahil tüm alanlar düzenli olarak temizlenir ve dezenfekte edilir.
    · Personeller Covid-19 hastalığı hakkında artan bir farkındalığa sahiptir ve eğer kendilerini iyi hissetmezlerse, doktor veya hemşire görünmeleri gerektiğini bilmektedirler.
    Tesisteki aktiviteler (animasyon ve çocuk aktiviteleri) İngilizce olarak sunuluyor.
    198.000 m² alana kurulu tesisin, 500 odası bulunuyor.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aquapark
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Otopark
    • Plaj Voleybolu
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Araç Kiralama
    • Bilardo
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Dalış Okulu
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Okçuluk
    • Oyun Salonu
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Tenis
    • Tenis Ekipmanları
    • Toplantı Salonu

    Otel Özellikleri

    • Aquapark Oteli
    • Denize Sıfır Otel

  • Dalaman Havalimanı'ndan Sarıgerme Bölgesine ekonomik ve özel transfer ücretleri; Gidiş Dönüş Ekonomik Transfer kişi başı 170 TL, Gidiş Dönüş Özel Transfer araç fiyatı 500 TL'dir.
  • Ekonomik transfer ücretleri kişi başıdır, Özel transfer ücretleri ise araç ücretidir.
  • Özel transfer kişiye özel, özel araçlar ile yapılan transferdir. Altı kişiye kadar aynı araç kullanılabilir. 6 kişi üstü transfer ücretleri için çağrı merkezimizden fiyat bilgisi alabilirsiniz.
  • Ekonomik transferler minimum 2 kişi üzerinden hesaplanır. Tek kişi için verilecek transfer hizmeti, 2 kişilik fiyat üzerinden ücretlendirilir. 2 yaş ve üzeri çocuklara tam ücret uygulanır.
  • Transferler sadece otel konaklaması alan misafirler için geçerlidir.
  • Trafik Kanunu’na göre TC kimlik numarasının girilmesi gerekir.
  • Araç tipi garantisi verilmemektedir.
  • Araçların periyodik bakımları ve Covid-19'dan korunmak için gerekli olan günlük temizliği (%80 Saf Alkol içeren dezenfektanlar ile) düzenli olarak yapılmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2021 - 31.10.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2021 - 31.10.2021

  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 13.08.2020 - 31.08.2021
    Konaklama Tarih Aralığı 28.05.2020 - 31.12.2021
    Tesise Giriş Esnasında Alınan Önlemler;
    · Tesise giren herkesin ateşi ölçülecek ve bu doğrultuda yüksek ateşi olan kişilerin tesise girmesine izin verilmeyecektir.
    · Tesiste tüm personel maske takacaktır.
    · Tesiste güvenli sosyal mesafe kuralına uyulacaktır. Sosyal mesafenin korunması adına gerekli yönlendirmeler, bariyerler ve personel bulunacak böylece mümkün olduğunca az temasla hızlı ve rahat bir check-in gerçekleştirilecektir.
    · Misafirlerin ihtiyaç duyması halinde bellboylar, bagajların odalara götürülmesine yardımcı olmak için hazır olacaktır.
    · Oda anahtarları halihazırda dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Misafirler, resepsiyon aracılığıyla, mobil uygulama üzerinden (mevcut olan tesislerde) ve ayrıca odalardaki bilgi kanalları üzerinden program hakkında bilgiye kolaylıkla ulaşabilirler.
    · Misafirler tesisin mobil uygulaması, WhatsApp veya çağrı merkezleri aracılığıyla personel ile iletişime geçebilir.
    · Lobide ve resepsiyonda yer alan koltuk sayısı azaltılarak kişiler arasında yakın temas ortadan kaldırılmış olacaktır.
    · Misafirlerin kulüp veya golf arabaları aracılığıyla odalarına veya tesis içindeki diğer alanlara gitmek istemesi durumunda, araçlardaki oturma alanı sınırlı olabilir. Misafirler, bu durumda yalnız veya sadece ailesi/grubu ile bir arada ulaşım sağlayabilir. Aynı yönetmelikler asansörler için de geçerli olacaktır.

    Odalar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Misafirlere daha hijyenik bir ortam sunabilmek adına odalarda bulunan minder, yatak örtüleri vb. eşyalar odalardan kaldırılmıştır.
    · Tüm temizlik personeli eldiven, maske ve önlük giyecektir. Oda temizliği ve dezenfeksiyon konusunda; özellikle ellerin sık temas ettiği musluk başlıkları, elektrik anahtarları, kapı kulpları, sifon düğmesi, uzaktan kumanda, telefon vb. alanların dezenfekte edilmelerine hassasiyet gösterilmektedir.
    · Odalar temizlik sırasında iyi havalandırılacak ve misafir girmeden önce en az 12 saat boyunca boş bırakılmış olacaktır.
    · Odalardaki havlu ve nevresimler yüksek sıcaklıkta yıkanmış, temiz, dezenfekte ve hijyenik olarak odalara aktarılacaktır. Mobilyalar ise yüksek buhar ile ekstra temizleneceklerdir.
    · Odasında her gün temizlik yapılmasını istemeyen misafirlerin tesise bilgi vermesi durumunda, temizlik planını misafirin isteğine uygun olarak düzenlenebilir.

    Genel Alanlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesis genelinde insan temasının yoğun olduğu genel alanlarda yer alan asansör düğmeleri, korkuluklar, tuvaletler, musluk başlıkları, ışık anahtarları, mobilyalar vb. yerler düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Tesis genelinde misafirler ve personel kullanımı için el dezenfektanları olacaktır.
    · Klima sistemleri düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Restoranlar ve Barlar İçin Alınan Önlemler;
    · Tesisler ISO 22000 Kalite Sistem Standartlarına uygun olarak işletilmektedir.
    · Tesis odalarının tam kapasitede dolu olmayacak olması, restoran ve barlarda güvenli bir fiziksel temas mesafesi oluşturulmasına yardımcı olacaktır.
    · Restoranlarda rezervasyon sistemi olacaktır. Böylece kapasite üstü kullanım mümkün olmayacak,
    · masalar ve sandalyeler arası mesafe konularak misafirler arası sosyal mesafe korunacaktır.
    · Self-servis büfeleri hizmet vermeyecektir. Büfelerde el temasından kaçınmak adına personeller misafirlere servis edecek olup ayrıca gıda alerjisi vb. konularda da misafirlere gerekli rehberliği sağlayabileceklerdir.
    · Tuz, karabiber, şeker gibi çeşniler tek kullanımlık paketler ile servis edilecektir.
    · Masalar her kullanımdan sonra temizlenip ve dezenfekte edilecektir (kumaş masa örtüleri ve peçeteler kullanılmayacaktır). Tüm tabaklar, bardaklar ve çatal-bıçaklar yüksek sıcaklıklarda bulaşık makinesinde yıkanmış ve temiz çatal-bıçaklar paketlere yerleştirilmiş olacaktır. Açık alanlarda tek kullanımlık tabak ve çatal-bıçak takımı kullanılacaktır.
    · Restoranlar ve mobilyalar düzenli olarak dezenfekte edilecek ve her daim temiz tutulacaktır.
    · Gıda hijyeni konusunda tedarikçiler de tesisin belirlemiş olduğu yüksek standartlara uymaları için kontrol edilmektedir.
    · Tesiste hem gıda hem de su örnekleri düzenli olarak alınıp mikrobiyolojik olarak test edilmektedir.

    Plaj ve Havuzlar İçin Alınan Önlemler;
    · Şezlonglar sosyal mesafe kuralına uygun olarak düzenlenerek, düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    · Havuzlar ve havuz suları her daim temiz tutulmaktadır. Havuz suyu içerisindeki kimyasal seviyeleri ise, yetkililer tarafından belirlenen düzeyde tutulmaktadır.

    Eğlence Alanlarında Alınan Önlemler;
    · Yetişkinlere ve çocuklara yönelik etkinlikler, belirli kapasitelerle ve güvenli sosyal mesafeyle düzenlenecektir. Bu doğrultuda etkinlikler için ön rezervasyon yapılması gerekecektir.
    · Eğlence alanlarındaki tüm ekipmanlar ve mekanlar dezenfekte edilmiş olacaktır.
    · Güvenli sosyal mesafeye dikkat edilerek daha çok bire bir oyunlar ve aktiviteler yer
    · düzenlenerek, birçok aktivite açık alanda gerçekleştirilecektir.

    SPA ve Kuaför Uygulamaları;
    · Tesis içinde bu alanlara giriş sınırlı tutulacaktır. Sosyal mesafenin korunması kapsamında SPA, Kuaför vb. hizmetler rezervasyon sistemi üzerinden yürütülecektir.
    · İlgili alanlar ve ekipmanlar düzenli olarak temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.

    Çalışanlar İçin Alınan Sağlık Önlemleri;
    · Tesis içindeki mağazalar ve SPA’lar da dahil olmak üzere tüm personeller için gerekli eğitimler düzenlenmiştir.
    · Personel düzenli olarak ellerini yıkamalı, sosyal mesafe kurallarına uymalı, maske takmalı ve gerekli durumlarda koruyucu kıyafet giymelidir.
    · Personel artan tüm standartlar hakkında tamamen bilgi sahibidir.
    · Misafir tarafından kullanılmayan alanlar dahil tüm alanlar düzenli olarak temizlenir ve dezenfekte edilir.
    · Personeller Covid-19 hastalığı hakkında artan bir farkındalığa sahiptir ve eğer kendilerini iyi hissetmezlerse, doktor veya hemşire görünmeleri gerektiğini bilmektedirler.
    Uçak İle Ulaşım

    Tatil planınızı yaparken, size özel ücretler ile sunduğumuz uçak ulaşım seferleriyle seyahatinizi daha hızlı ve konforlu planlayabilirsiniz.
    Detaylı bilgi için tatil danışmanımızdan bilgi alabilir, web sayfamızdan Pegasus Havayolları, Anadolu Jet ve Türk Hava Yolları'nın tarifeli seferleri ile birlikte otelinizi online olarak satın alabilirsiniz.


    İstanbul, Ankara ve İzmir'den Özel Ulaşım

    Koronavirüs Covid 19 sebebi ile uçak ve otobüs yolculuğunu tercih etmeyen misafirlerimize, periyodik bakımları ve  temizliği düzenli olarak yapılan özel araçlarımızla ulaşım imkanı sağlıyoruz.
    Siz değerli misafirlerimizi adresinizden alıp, tatilinizi geçireceğiniz otele özel transfer ile ulaştırıyoruz.