Touristica

Elexus Hotel Resort Casino

Çatalköy Mevkii, Girne / K.K.T.C.
Tam Pansiyon Plus
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Çocuk Dostu Otel
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Kapalı Havuz
  • Genç Dostu
  • Kongre
  • Aquapark Oteli
  • Wifi
  • Kum Plaj

Genel Uyarılar

  • KKTC’ye seyahat edecek bütün misafirlerin seyahatinin başlama tarihinden önceki 0-120 saat arasında yaptırdıkları ve sonucu negatif olan PCR testine sahip olması gerekmektedir. Testlerin çıktı alınarak fiziki olarak ibraz edilmesi gerekir. (PCR test sonuçlarında QR kodu olma zorunluluğu vardır. Türkiye'de yapılmış olan PCR testlerinde QR kodu olmayan misafirler uçuşa kabul edilmeyecektir. Uçağa biniş tarihinden önceki 0-120 saatlik süre, PCR numunelerinin veriliş tarihî baz alınarak değerlendirilecektir. )

  • KKTC'ye varışlarında ikinci bir test KKTC sağlık bakanlığı tarafından Ercan Havalimanında yapılmaktadır. Ücretsizdir.

  • KKTC’ye seyahat eden, 3 günden fazla kalacak olan tüm misafirler 7 gün karantinaya alınacaktır ve tüm masraflar yolcular tarafından ödenecektir. 2 Kasım 2020 itibarıyla karantina uygulaması son bulacaktır.

  • 3 günden az konaklama gerçekleştirecek olan misafirler 7 gün karantina uygulamasından muaf tutulmuştur.

  • Misafirler ikinci testin sonucu çıkana kadar otel odalarında izole olacaktır. Test sonuçları 4-8 saat arasında çıkmaktadır.

  • Ülkeye giriş yapacak 0-5 Yaş grubundaki çocuklardan PCR test sonucu istenmeyecektir.


  • 12 yaş altı çocuklar Spa merkezine kabul edilmemektedir. 12-16 yaş arası çocuklar ebeveynlerinin yanlarında olması şartıyla spa merkezine giriş yapabilirler.

  • Bebek arabası ve tekerlekli sandalye hizmeti ücretli olarak sunuluyor. Resepsiyondan depozito karşılığı veriliyor.

  • Kış sezonunda sahil kısmı ve dış mekânlar kullanıma kapalıdır.

  • Tesiste kullanılan ilave yataklar, standart yataklarla aynı konfora ve büyüklüğe sahip olmayabilir.

  • Yasa gereği, Anne ya da babasından ayrı seyahat eden 18 yaşını doldurmamış çocuklar için, çocuğun yanında olmayan ebeveyni tarafından noterden onaylı muvafakatname belgesi alınması ve bu belge ile seyahat edilmesi gerekmektedir.
  • Tam Pansiyon Plus
    Tesiste verilen Tam Pansiyon Plus konaklamalarda sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz. Ana restoranda öğle ve akşam yemeklerinde sunulan tüm yerli içecekler ve otelin belirlemiş olduğu 12 yıllık yabancı alkollü içecekler ücretsiz. Odalarda bulunan çay-kahve seti ile 2 küçük şişe ve 1 büyük şişe su günlük olarak yenilenmekte ve tesis genelinde bar ve restoranlarda demleme çay ve su ücretsiz. (Minibar dolabının içindeki ürünler ile çay-kahve seti içerisindeki küçük atıştırmalıklar ve şarap ücretli.)

    Tesiste zengin açık büfe yemeklerin yanı sıra ana restoran içerisinde şov mutfakları, dünya mutfağı günleri, sağlıklı yaşam büfeleri ile birbirinden lezzetli beş çayı ikramları bulunuyor. Barlar ve pastane ücretli hizmet veriyor. Mini Kulüp alanında ise çocuklar için büfe yemekleri, dondurma, pasta gibi yiyecek çeşitleri ve soft içecekler ücretsiz olarak sunuluyor.

    A la carte restoranlar rezervasyonlu, ücretli ve haftanın altı günü hizmet veriyor. A la carte restoranlar 19.00-23.30 saatleri arası hizmet veriyor. Tüm a la carte restoranlar yazın açık ve kapalı alanlarda, kışın ise kapalı alanlarda hizmet veriyor. Mia Beach Club (Yaz Sezonunda) ve Snack Restoran da ücretli olarak hizmet sunuyor.

    A LA CARTE RESTORANLAR
  • Bistro 24 A La Carte Restoran (Ücretli)

  • Kaluga A La Carte Restoran (Ücretli)

  • Myoga A La Carte Restoran - Uzakdoğu Mutfağı (Ücretli)

  • Meyan Ocakbaşı A La Carte Restoran - Türk Mutfağı (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-11.00 Kahvaltı
    08.00-20.00 Vitamin Bar (Ücretli)
    10.00-20.00 Pastane (Ücretli)
    10.00-23.00 Nargile Bar (Ücretli)
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    12.00-23.00 Oyun Salonu Bar (Ücretli)
    17.00-17.45 Beş Çayı Büfesi
    18.00-24.00 Lobby Lounge Bar (Ücretli)
    19.00-21.30 Akşam Yemeği
    23.00-02.00 The Code Disco Bar (Ücretli)
    00.00-01.00 Gece Büfesi
    24 Saat Lobby Bar (Ücretli)
    24 Saat Bistro Restoran (Ücretli)

    Çocuklara Özel:
    07.00-11 Kahvaltı
    12.30-14.30 Öğle Yemeği
    19.00-21.30 Akşam Yemeği
    * Yemek saatleri içerisinde Reflection Restoran'a çocuk büfesi kuruluyor.
    Girne, Çatalköy mevkiinde bulunan tesis; Ercan Havalimanı'na 32 km, Girne merkezine 12 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    277.000 m² alana kurulu 822 odalı tesiste, casino, kablosuz internet, 3 adet açık ana havuz, 2 adet çocuk havuzu, 2 adet kapalı ısıtmalı havuz, 24 adet su kaydırağı, 650 metre uzunluğunda ince kumlu özel plaj, 3.250 m² genişliğinde iskele, 4.500 m² alanda spa merkezi, zengin gece ve gündüz aktiviteleri, eğlence merkezleri, çocuk kulübü, toplantı ve kongre merkezi bulunmaktadır.
    • Animasyon
    • Buhar Odası
    • Çocuk Kulübü
    • Dart
    • Döviz Bozdurma
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Yüzme Havuzu
    • Masa Tenisi
    • Otopark
    • Oyun salonu
    • Pilates
    • Sauna
    • Türk Hamamı
    • Araç Kiralama
    • Bebek Arabası
    • Bebek Bakıcısı
    • Bilardo
    • Bowling
    • Cilt Ve Vücut Bakımları
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Çocuk Bakıcısı
    • Disko
    • Doktor
    • Jakuzi
    • Kuaför
    • Kuru Temizleme
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Spa Merkezi
    • Tekerlekli Sandalye
    • Toplantı Odası
  • Tesiste çocuklara yönelik eğitici ve eğlendirici aktiviteler, liliput evleri, uyuma odaları, Tv salonu, dans, tiyatro, sahne oyunları, gece animasyonu gibi hizmetler bulunuyor. 4-12 yaş çocuklar için 10.00-23.00 saatleri arasında hizmet veren Çocuk Kulübü bulunuyor.

  • Mini club kış sezonunda otel içine taşınmakta olup büfe yemekleri, dondurma, pasta ve soft içecek servisi bulunmamaktadır. (sadece su servisi var)
    12-17 yaş grubu için Teenage Club kapsamında özel aktiviteler düzenleniyor. Futbol, plaj voleybolu, dart ve yoga gibi etkinlikler ücretsiz; bowling, arcade oyunlar, oyun konsolu ve bilardo ücretli. Teenage Club 10.00-17.00 saatleri arası hizmet veriyor.

  • Mini Club'da 0-4 yaş arası çocuklar yalnızca ebeveyn eşliğinde vakit geçirebiliyor. Çocuk Kulübü içerisinde ayrıca çocuk bakıcısı hizmeti, ücretli olarak temin edilebilmektedir.
    Ayrıca odalarda çocuk bakıcılığı hizmeti, 3 yaş ve üzeri çocuklara verilmekte olup, ücretlidir. Talebin 48 saat öncesinden Guest care departmanına bildirilmesi gerekmektedir.
  • 04 Ni̇san 2020 (Cumartesi̇) : Koray Avcı

  • 24 Mayıs 2020 (Pazar) Ramazan Bayramı 1.Gün: Sibel Can

  • 25 Mayıs 2020 (Pazartesi̇) Ramazan Bayramı 2.Gün: Volkan Konak

  • 13 Hazi̇ran 2020 (Cumartesi̇) : Bülent Ersoy

  • 27 Hazi̇ran 2020 (Cumartesi̇) : Aleyna Ti̇lki

  • 04 Temmuz 2020 (Cumartesi̇) : Ebru Gündeş

  • 18 Temmuz 2020 (Cumartesi̇) : Özcan Deniz

  • 31 Temmuz 2020 (Cuma) / Kurban Bayramı 1.Gün : Fati̇h Ürek

  • 01 Ağustos 2020 (Cumartesi̇) Kurban Bayramı 2.Gün : Si̇bel Can

  • 29 Ağustos 2020 (Cumartesi̇) : Volkan Konak

  • 05 Eylül 2020 (Cumartesi̇) : Yıldız Tilbe

  • 26 Eylül 2020 (Cumartesi̇) : Zara

  • 10 Ekim 2020 (Cumartesi̇) : Si̇bel Can

  • 24 Ekim 2020 (Cumartesi̇) : Serkan Kaya


  • Programa katılım konaklama ücretine dahildir ve 12 yaş üzeri misafirlerimiz konsere katılım sağlayabilirler.

  • Konser esnasında,4-12 Yaş arası çocuklar için gala salonuna yakın bir alanda mini kulüp odası hazırlanıyor. Ayrıca 1-4 yaş arası bebek misafirler için ücretli bakıcı hizmeti bulunuyor. Bakıcı hizmetinden yararlanmak isteyen misafirlerimizin 24 saat öncesinde misafir ilişkileri departmanına bilgi vermesi gerekmektedir.

  • Yemeksiz gerçekleşecek programlarda, meyve tabağı, krudite, peynir tabağı, cips ve çerez ikram edilecek. Konsept dahilinde içecek servisi yapılacak.
  • Giriş ve rezervasyon işlemlerinde öncelik

  • Odaya taze çiçek

  • Meyve tabağı ve köpüklü şarap

  • Çikolata ve pasta ikramı

  • Spa merkezinde ücretsiz ayak masajı ve balayı çiftlerine özel ilk masajda %15 indirim, ikinci masajda %20 indirim

  • Seçilen tarih ve saatte odaya özel ’’balayı kahvaltısı’’ ikramı

  • Konaklama sırasında herhangi bir akşam a la carte restoranda yemek ikramı (masaya bir adet gül bırakılıyor).

  • Spa merkezi ve a la carte restoranlarda rezervasyon önceliği

  • Her akşam odanın uykuya hazır hale gelmesi(Turn down servisi)

  • Müsaitlik doğrultusunda geç çıkış için öncelik sağlanması

  • Tüm paketten faydalanabilmek için minimum 3 gece konaklama şartı bulunuyor.
  • 12 yaş altı çocuklar Spa merkezine kabul edilmemektedir. 12-16 yaş arası çocuklar ebeveynlerinin yanlarında olması şartıyla spa merkezine giriş yapabilirler.

  • 4.500 m² alanda verdiği hizmetler ve sıra dışı dizaynı ile Elexus Spa’da konusunda uzman terapistler tarafından masaj,cilt- güzellik bakımları, mini detox programları ve misafir talebi veya tesis tavsiyeleri doğrultusunda oluşturulan kişiye özel kürler, bilinçlendirici eğitimler sunuluyor. Tesis genelinde detoks programına uygun menü seçenekleri bulunuyor.

  • Spa Alanı eşsiz deniz manzarasına hâkim, özel hamamı terasında jakuzisi ile 4 adeti VIP olmak üzere 12 adet masaj odası, 4 terapi odası, 2 adet hamam, 2 adet sauna, buhar odası ve fitness salonundan oluşuyor. SPA Merkezi 09.00-20.00 saatleri arası, Fitness salonu 08.00-20.00 saatleri arası hizmet veriyor. Tesiste iki adet kapalı ısıtmalı havuz bulunuyor, bunlardan bir tanesi yarı olimpiktir.
  • Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Standart Oda Kara Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Standart Oda Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Deluxe Oda Kara Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Deluxe Oda Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Corner Deluxe Oda

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Kara Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Aile Odası Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Corner Suit

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Luxury Suit Kara Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Luxury Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Executive Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Premium Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Admiral Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Presidental Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Royal Elexus Suit Deniz Manzara

    Tam Pansiyon Plus
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • Chippin ile yapılan ödemelerde %5 Chippin kazanılacaktır. 
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde, yurt dışı ve gemi turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • Kampanyadan kazanılan Chippinler anında kazanılıp, konaklama gerçekleştikten sonra harcanabilir olacaktır. 
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  •  Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 14.08.2020 - 31.12.2020
    ÇALIŞANLAR İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    •Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri, bulaşma koşulları ile ilgili uzman firmalar ve yönetim ekibimiz tarafından periyodik olarak tekrarlanan eğitimler verilmektedir.
    Ayrıca Covid-19 kapsamında uygulamaya alınan, KKTC Turizm ve Çevre Bakanlığı tarafından verilen İleri Düzey Hijyen Standartları ve Önlemler Sertifikası gereğince; KKTC Sağlık Bakanlığı ve Turizm Bakanlığı’nın beraber yürüttüğü eğitim programı tamamlanmıştır.
    • Temiz hava sirkülasyonunu sağlamak amacıyla çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları servis araçları her 15 dakikada bir havalandırılmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan ve mesai bitiminde biyometrik yüz tanıması ile ölçüm yapan, otomatik olarak kayıt alan dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılarak tesise giriş yapmaktadırlar. Ateşi yüksek çıkan ve hastalık ile ilgili bulgulara sahip personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, yıkanmaktadır. Personelimiz işbaşı yapmadan önce üniformalar dezenfekte edilmektedir.
    Personel ortak kullanım alanlarına ve geri plandaki çalışma alanlarına dezenfeksiyon üniteleri konulmuştur.
    •Tüm personelimize ellerini sürekli dezenfekte etme ve kuralına göre yıkama zorunluluğu konusunda sıklıkla eğitimler verilmektedir.
    • Her çalışanımızın, misafirlerimizle olan ve kendi aralarındaki iletişimlerinde güvenli fiziki mesafe kuralını uygulaması zorunludur.
    Misafir ile direkt iletişimde bulunan çalışanlarımızın maske kullanımı zorunludur.
    • Kat hizmetlerinde, yiyecek/içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulundurulacak ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanacaktır.
    GENEL MEKANLARDA HİJYEN VE TEMİZLİK KURALLARI
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekanlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    • Dezenfeksiyon ekibi tarafından tek kullanımlık eldiven ve koruyucu ekipman (maske ve şeffaf siperlik) kullanılarak; tüm genel alanlar, devamlı dokunulan yüzeyler, kapı kolları, trabzanlar, asansörler, asansör butonları, lavabolar, bataryalar, pisuar ve klozetler gün içerisinde sıklıkla ULV cihazı ve tek kullanımlık hijyen bezleri ile dezenfekte edilmektedir.
    Tüm genel mekanlarımıza, tuvaletlere ve ihtiyaç duyulan her noktaya el dezenfeksiyon aparatları / üniteleri yerleştirilmiş olup, takibi titizlikle yapılmaktadır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir.
    • Sosyal mesafeyi korumak amacıyla; asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulacaktır.
    • Kullanım suları uluslararası standartların belirttiği limitlere göre UV ışığından geçirilerek dezenfekte edilmektedir.
    RESEPSİYON İŞLEMLERİ
    •Misafirlerimiz lobide bulunan termal kamera vasıtası ile ateş ölçümünden geçerek otele giriş yapacaktır.
    • Siz değerli misafirlerimizin güvenle işlemlerini yapabilmeleri için resepsiyon önüne şeffaf koruyucu paravanlar konulmuştur.
    • Fiziki mesafe kuralına uygun olarak; resepsiyon, misafir ilişkileri, SPA resepsiyon desk’i gibi hareket ve yoğunluğun yaşandığı tüm bölümlerde sosyal mesafeyi belirten yer çizgileri yerleştirilmiştir.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlemleri genel olarak anlatarak,
    konu ile ilgili Türkçe ve İngilizce hazırlanmış olan el broşürlerini misafirlerimize verecektir.
    • Olası bulaş riskini minimuma indirmek amacıyla giriş işlemleri esnasında misafirlerimize maske verilecektir. Konaklamaları boyunca ihtiyaç duymaları halinde maskeleri yenilenmektedir.
    • Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığının yönetmelikleri gereği, misafirlerimizin olası kronik rahatsızlıklarını giriş işlemleri esnasında belirtmeleri talep edilmektedir. Ayrıca misafirlerimizin geldikleri yer, son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve ülkemizde kendileriyle irtibata geçilebilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları istenmektedir.
    Misafirlerimizden; Covid-19 sürecinde gerekirse, kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair “KVKK” kapsamında Misafir Bilgi Formu ve Beyan Formu doldurulması istenmektedir.
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafında ULV cihazı ile dezenfekte edilmektedir. Ardından üzerlerine “dezenfekte edilmiştir” etiketi yapıştırılarak, misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilmektedir.
    Ayrıca ihtiyaç halinde kullanılmak üzere bagaj arabalarında dezenfektan aparatları bulunmaktadır.
    • Tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri tamamlanmış ve misafirlerimizin kullanımına hazır hale getirilmiş olan odaların, hijyenik ortamının bozulmaması için valizler oda girişine bırakılmaktadır.
    • Resepsiyon desk’ine her yarım saatte genel dezenfekte işlemi uygulanmakta, gereklilik oluşan her durumda dezenfeksiyon ve temizlik işlemleri titizlikle ve sıklıkla tekrarlanmaktadır.
    • Dileyen misafirlerimiz otelimize giriş yapmadan önce mobil cihazlarına indirebilecekleri Elexus aplikasyonu vasıtası ile giriş işlemlerini online check-in uygulaması aracılığıyla yapabileceklerdir.
    • Oda kapı kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak UV-C cihazı ile dezenfekte edilmekte ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    • Puset ve tekerlekli sandalye gibi misafirlerimizin ihtiyaç duyabileceği ekipmanlar ULV cihazı ile dezenfekte edilerek misafirlerimizin kullanımına sunulmaktadır.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler sürekli olarak dezenfekte edilecektir.
    • Vale hizmetinde maske ve eldiven kullanımı zorunludur. Ayrıca misafir araçlarına tek kullanımlık alkollü mendiller konulmaktadır.
    MİSAFİR ODALARI
    •Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri yapılmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra Sağlık Bakanlığı Yönetmeliği doğrultusunda belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    • Oda temizliğinde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup, her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliğine başlamadan ellerini yıkayarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapmaktadır.
    • Oda klima filtreleri her misafir çıkışından sonra değiştirilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Oda temizliklerinde ellerle devamlı dokunulan yüzeyler, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, minibarlar titizlikle dezenfekte edilmektedir. Ayrıca TV kumandaları dezenfeksiyon işlemi sonrasında özel kılıf ve hijyen etiketi ile kaplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm tekstil ürünleri 75 °C ile 90°C arasında yıkanmaktadır.
    Tekstillerin taşımasında kullanılan “taşıma arabaları” her kullanım sonrasında tamamıyla dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızın temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri bittikten sonra, yeni misafirlerimizin kullanımına kadar odaya girişi engellemek amacıyla “Odanız sizin için dezenfekte edilmiştir” hijyen etiketi kapıya yapıştırılmaktadır.
    •Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri kişiye özel olması açısından tek kullanımlık ürünler olarak konulmaktadır.
    El dezenfektanlarımız da buklet malzeme seti içerisinde misafirimize sunulmaktadır.
    • Misafir odalarında bulunan kâğıt, kalem, vb. materyaller kaldırılmış olup, misafirlerimizin isteği doğrultusunda verilmektedir.
    • Covid-19 şüphesi bulunan veya teşhisi konulan misafir odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemesi ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhanede özel bir bölüme alınıp; bu ürünler 72 saat bekletildikten sonra diğer malzemelerden ayrı olarak yıkanmaktadır.
    YİYECEK & İÇECEK
    • Restoranlarımızda masa, sandalye, tabure ve oturma aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir.
    • Tüm restoran girişlerinde el dezenfeksiyon cihazı bulunmaktadır. Girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeler yapılmaktadır.
    • Restoran girişlerindeki cihazların yanı sıra büfe başlarına tek kullanımlık dezenfektan mendiller konulmaktadır.
    • Servis ve mutfak elemanlarımızın, servis sırasında eldiven, şeffaf siperlik ve koruyucu maske kullanımı zorunludur.
    • Tuz, karabiber, mayonez, ketçap, peçete vb. ürünler tek kullanımlık kapalı paketler halinde kişiye özel olarak, misafirlerimiz masaya oturduğunda servis edilmektedir.
    Ayrıca misafirlerimizin talep etmesi halinde tek kullanımlık çatal, bıçak, kaşık takımları da servis edilmektedir.
    • Tüm restoranların genel temizlikleri ile masa, sandalye, tezgah, büfeler ve diğer tüm malzemelerin / materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde ULV cihazları ile yapılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Masa üzerleri her kullanım sonrasında prosedürlere uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Bebek sandalyeleri servis öncesi dezenfeksiyon işlemi yapılıp streçlenecek ve üzerine “Sizin İçin Temizlenmiştir” yazıları konulacaktır.
    • Tüm kullanılan mutfak ekipmanları 75°C ile 80°C arasında yıkanmaktadır.
    • Servis tepsileri her servis arasında görevli personel tarafından alkol bazlı dezenfektanlar ile silinmektedir.
    • Boş toplama işleminde tepsi yerine araba kullanılmakta, arabalar her servis sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Fiziki mesafe kuralına uymak ve hijyeni korumak amacıyla açık büfe sunumlarına şeffaf koruyucu paravanlar yapılmıştır.
    • Büfede sunulan ürünler hijyen kurallarını muhafaza edebilmek amacıyla mutfak ekibimiz tarafından servis edilmektedir.
    • Ekmek ve çeşitleri kişiye özel paketli olarak servis edilmektedir.
    • Aquaparkta verilen snack ürünler kapalı paket olarak servis edilmektedir.
    • Dondurma çeşitleri kapalı paket olarak ve/veya dökme olarak yanında tek kullanımlık mendil ile servis edilmektedir.
    BARLAR
    •Lobi bar ve çevresinde servis edilen içeceklerin yanında verilecek ürünler (çerez, cips, lokum vb.) paketli olarak servis edilmektedir.
    • The Code’da gerçekleştirilecek her performans öncesinde ve sonrasında tüm mekan dezenfekte edilecektir.

    ÇALIŞANLAR İÇİN ALINAN ÖNLEMLER
    •Pandemi sürecinin başlamasından itibaren tüm personelimize, yaşanan pandemi ve korunma yöntemleri, bulaşma koşulları ile ilgili uzman firmalar ve yönetim ekibimiz tarafından periyodik olarak tekrarlanan eğitimler verilmektedir. Ayrıca Covid-19 kapsamında uygulamaya alınan, KKTC Turizm ve Çevre Bakanlığı tarafından verilen İleri Düzey Hijyen Standartları ve Önlemler Sertifikası gereğince; KKTC Sağlık Bakanlığı ve Turizm Bakanlığı’nın beraber yürüttüğü eğitim programı tamamlanmıştır.
    • Temiz hava sirkülasyonunu sağlamak amacıyla çalışanlarımızın işe geliş ve gidişlerinde kullandıkları servis araçları her 15 dakikada bir havalandırılmaktadır.
    • Çalışanlarımız işbaşı yapmadan ve mesai bitiminde biyometrik yüz tanıması ile ölçüm yapan, otomatik olarak kayıt alan dijital termometreler ile ateş ölçümleri yapılarak tesise giriş yapmaktadırlar. Ateşi yüksek çıkan ve hastalık ile ilgili bulgulara sahip personelimiz işbaşı yaptırılmamaktadır.
    • Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, yıkanmaktadır. Personelimiz işbaşı yapmadan önce üniformalar dezenfekte edilmektedir. Personel ortak kullanım alanlarına ve geri plandaki çalışma alanlarına dezenfeksiyon üniteleri konulmuştur.
    •Tüm personelimize ellerini sürekli dezenfekte etme ve kuralına göre yıkama zorunluluğu konusunda sıklıkla eğitimler verilmektedir.
    • Her çalışanımızın, misafirlerimizle olan ve kendi aralarındaki iletişimlerinde güvenli fiziki mesafe kuralını uygulaması zorunludur. Misafir ile direkt iletişimde bulunan çalışanlarımızın maske kullanımı zorunludur.
    • Kat hizmetlerinde, yiyecek/içecek üretim alanlarında ve bulaşıkhane gibi geri planda çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldiven takmak zorundadır.
    • Personel ortak kullanım alanlarında pandemi ve hijyen konularında afişler, broşürler bulundurulacak ve bu alanlarda güvenli fiziki mesafe kuralı uygulanacaktır.
    GENEL MEKÂNLARDA HİJYEN VE TEMİZLİK KURALLARI
    • Tüm ortak kullanım alanları ve genel mekânlardaki oturma grupları güvenli fiziki mesafeler dikkate alınarak yeniden düzenlenmiştir.
    • Dezenfeksiyon ekibi tarafından tek kullanımlık eldiven ve koruyucu ekipman (maske ve şeffaf siperlik) kullanılarak; tüm genel alanlar, devamlı dokunulan yüzeyler, kapı kolları, tırabzanlar, asansörler, asansör butonları, lavabolar, bataryalar, pisuar ve klozetler gün içerisinde sıklıkla ULV cihazı ve tek kullanımlık hijyen bezleri ile dezenfekte edilmektedir. Tüm genel mekânlarımıza, tuvaletlere ve ihtiyaç duyulan her noktaya el dezenfeksiyon aparatları / üniteleri yerleştirilmiş olup, takibi titizlikle yapılmaktadır.
    • Temizlik ve dezenfeksiyon aralıkları sıklaştırılarak hazırlanan detaylı kontrol listeleri vasıtası ile denetlenmektedir. • Sosyal mesafeyi korumak amacıyla; asansörlerimizin kapasite kullanımları aynı anda, sadece bir ailenin üyeleri, aynı gruptan 4 kişi veya birbirini tanımayan maksimum 2 kişi binebilecek şekilde sınırlandırılmıştır. Asansör kullanım talimatları görünür yerlere koyulacaktır.
    • Kullanım suları uluslararası standartların belirttiği limitlere göre UV ışığından geçirilerek dezenfekte edilmektedir.
    RESEPSİYON İŞLEMLERİ
    •Misafirlerimiz lobide bulunan termal kamera vasıtası ile ateş ölçümünden geçerek otele giriş yapacaktır.
    • Siz değerli misafirlerimizin güvenle işlemlerini yapabilmeleri için resepsiyon önüne şeffaf koruyucu paravanlar konulmuştur.
    • Fiziki mesafe kuralına uygun olarak; resepsiyon, misafir ilişkileri, SPA resepsiyon deski gibi hareket ve yoğunluğun yaşandığı tüm bölümlerde sosyal mesafeyi belirten yer çizgileri yerleştirilmiştir.
    • Görevli personelimiz uygulamakta olduğumuz önlemleri genel olarak anlatarak, konu ile ilgili Türkçe ve İngilizce hazırlanmış olan el broşürlerini misafirlerimize verecektir.
    • Olası bulaş riskini minimuma indirmek amacıyla giriş işlemleri esnasında misafirlerimize maske verilecektir. Konaklamaları boyunca ihtiyaç duymaları halinde maskeleri yenilenmektedir.
    • Turizm ve Çevre Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığının yönetmelikleri gereği, misafirlerimizin olası kronik rahatsızlıklarını giriş işlemleri esnasında belirtmeleri talep edilmektedir. Ayrıca misafirlerimizin geldikleri yer, son günlerde ziyaret ettikleri ülkeler ve ülkemizde kendileriyle irtibata geçilebilecek adres ve telefon numarası paylaşmaları istenmektedir. Misafirlerimizden; Covid-19 sürecinde gerekirse, kişisel bilgilerinin yetkili kurumlarla paylaşılacağına dair “KVKK” kapsamında Misafir Bilgi Formu ve Beyan Formu doldurulması istenmektedir.
    • Bavullar ve diğer eşyalar, bu konuda gereken eğitimleri almış olan personelimiz tarafında ULV cihazı ile dezenfekte edilmektedir. Ardından üzerlerine “dezenfekte edilmiştir” etiketi yapıştırılarak, misafirlerimizin odalarına güvenli şekilde gönderilmektedir. Ayrıca ihtiyaç halinde kullanılmak üzere bagaj arabalarında dezenfektan aparatları bulunmaktadır.
    • Tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri tamamlanmış ve misafirlerimizin kullanımına hazır hale getirilmiş olan odaların, hijyenik ortamının bozulmaması için valizler oda girişine bırakılmaktadır.
    • Resepsiyon deskine her yarım saatte genel dezenfekte işlemi uygulanmakta, gereklilik oluşan her durumda dezenfeksiyon ve temizlik işlemleri titizlikle ve sıklıkla tekrarlanmaktadır.
    • Dileyen misafirlerimiz otelimize giriş yapmadan önce mobil cihazlarına indirebilecekleri Elexus aplikasyonu vasıtası ile giriş işlemlerini online check-in uygulaması aracılığıyla yapabileceklerdir.
    • Oda kapı kartları misafirlerimiz otele giriş yapmadan önce hazırlanarak UV-C cihazı ile dezenfekte edilmekte ve korumalı kılıflarında misafirlerimize güvenli şekilde verilmektedir.
    • Puset ve tekerlekli sandalye gibi misafirlerimizin ihtiyaç duyabileceği ekipmanlar ULV cihazı ile dezenfekte edilerek misafirlerimizin kullanımına sunulmaktadır.
    • Belli limitler dahilinde olmak üzere temassız POS makinelerimiz kullanılacak ve bu makineler sürekli olarak dezenfekte edilecektir.
    • Vale hizmetinde maske ve eldiven kullanımı zorunludur. Ayrıca misafir araçlarına tek kullanımlık alkollü mendiller konulmaktadır.
    MİSAFİR ODALARI
    •Oda kapasite kullanımları titizlikle takip edilerek mümkün olduğu kadar seyrek aralıklarla oda yerleştirilmeleri yapılmakta ve check out yapılan odalarımıza tüm temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinden sonra Sağlık Bakanlığı Yönetmeliği doğrultusunda belli bir süre yeni misafir alınmamaktadır.
    • Oda temizliğinde çalışan personelimiz maske ve tek kullanımlık eldivenler ile çalışmakta olup her odanın temizliği sonrasında diğer odanın temizliğine başlamadan ellerini yıkayarak yeni maske, eldiven ve temizlik bezleri değişikliği yapmaktadır.
    • Oda klima filtreleri her misafir çıkışından sonra değiştirilmekte ve kayıt altına alınmaktadır.
    • Oda temizliklerinde ellerle devamlı dokunulan yüzeyler, kapı kolları, bataryalar, telefon ahizesi, televizyon kumandası, klima kumandası, aydınlatma anahtarları, minibarlar titizlikle dezenfekte edilmektedir. Ayrıca TV kumandaları dezenfeksiyon işlemi sonrasında özel kılıf ve hijyen etiketi ile kaplanmaktadır.
    • Kullanılan tüm tekstil ürünleri 75 °C ile 90 °C arasında yıkanmaktadır. Tekstillerin taşımasında kullanılan “taşıma arabaları” her kullanım sonrasında tamamıyla dezenfekte edilmektedir.
    • Odalarımızın temizlik ve dezenfeksiyon işlemleri bittikten sonra, yeni misafirlerimizin kullanımına kadar odaya girişi engellemek amacıyla “Odanız sizin için dezenfekte edilmiştir” hijyen etiketi kapıya yapıştırılmaktadır. •Misafirlerimizin günlük kullanımına hazırlanan buklet malzemeleri kişiye özel olması açısından tek kullanımlık ürünler olarak konulmaktadır. El dezenfektanlarımız da buklet malzeme seti içerisinde misafirimize sunulmaktadır. • Misafir odalarında bulunan kâğıt, kalem, vb. materyaller kaldırılmış olup, misafirlerimizin isteği doğrultusunda verilmektedir.
    • Covid-19 şüphesi bulunan veya teşhisi konulan misafir odasındaki nevresim, çarşaf, havlu gibi tüm tekstil malzemesi ayrı ayrı poşetlere konularak çamaşırhanede özel bir bölüme alınıp; bu ürünler 72 saat bekletildikten sonra diğer malzemelerden ayrı olarak yıkanmaktadır.
    YİYECEK & İÇECEK
    • Restoranlarımızda masa, sandalye, tabure ve oturma aralıkları, tavsiye edilen güvenli mesafe kurallarına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir.
    • Tüm restoran girişlerinde el dezenfeksiyon cihazı bulunmaktadır. Girişlerde karşılama ve kapasite kullanımları ile ilgili olarak gerekli yönlendirmeler yapılmaktadır.
    • Restoran girişlerindeki cihazların yanı sıra büfe başlarına tek kullanımlık dezenfektan mendiller konulmaktadır.
    • Servis ve mutfak elemanlarımızın, servis sırasında eldiven, şeffaf siperlik ve koruyucu maske kullanımı zorunludur. • Tuz, karabiber, mayonez, ketçap, peçete vb. ürünler tek kullanımlık kapalı paketler halinde kişiye özel olarak, misafirlerimiz masaya oturduğunda servis edilmektedir. Ayrıca misafirlerimizin talep etmesi halinde tek kullanımlık çatal, bıçak, kaşık takımları da servis edilmektedir.
    • Tüm restoranların genel temizlikleri ile masa, sandalye, tezgâh, büfeler ve diğer tüm malzemelerin / materyallerin temizlikleri servis başlangıç ve bitişlerinde usulüne uygun şekilde ULV cihazları ile yapılarak dezenfekte edilmektedir.
    • Masa üzerleri her kullanım sonrasında prosedürlere uygun şekilde dezenfekte edilmektedir.
    • Bebek sandalyeleri servis öncesi dezenfeksiyon işlemi yapılıp streçlenecek ve üzerine “Sizin İçin Temizlenmiştir” yazıları konulacaktır.
    • Tüm kullanılan mutfak ekipmanları 75 °C ile 80 °C arasında yıkanmaktadır.
    • Servis tepsileri her servis arasında görevli personel tarafından alkol bazlı dezenfektanlar ile silinmektedir.
    • Boş toplama işleminde tepsi yerine araba kullanılmakta, arabalar her servis sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Fiziki mesafe kuralına uymak ve hijyeni korumak amacıyla açık büfe sunumlarına şeffaf koruyucu paravanlar yapılmıştır.
    • Büfede sunulan ürünler hijyen kurallarını muhafaza edebilmek amacıyla mutfak ekibimiz tarafından servis edilmektedir.
    • Ekmek ve çeşitleri kişiye özel paketli olarak servis edilmektedir.
    • Aquaparkta verilen snack ürünler kapalı paket olarak servis edilmektedir.
    • Dondurma çeşitleri kapalı paket olarak ve/veya dökme olarak yanında tek kullanımlık mendil ile servis edilmektedir.
    BARLAR
    •Lobi bar ve çevresinde servis edilen içeceklerin yanında verilecek ürünler (çerez, cips, lokum vb.) paketli olarak servis edilmektedir.
    • The Code’da gerçekleştirilecek her performans öncesinde ve sonrasında tümekânan dezenfekte edilecektir.
    ODA SERVİSİ
    • Oda servisinden misafir odalarına talep edilen tüm ürünler, kapalı paket olarak servis edilmektedir.
    • Oda servisinde, talep edilen ürünler tepsi ile odalara servis edilmemektedir. Ürünler, tek kullanımlık örtü ile kaplanmış servis arabaları ve her servis sonrası değiştirilen örtülerle servis edilmektedir.
    • Servis arabaları her servis sonrası dezenfekte edilmektedir.
    • Oda set-up’larında bulunan ürünler ayrı ayrı streçlenerek servis edilmektedir.
    HAVUZ, PLAJ VE AQUAPARK
    • Tüm havuzlarımızın çevresi ve plajlarımızdaki şezlong araları güvenli fiziki mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    • Havuz kullanımlarında hijyenik ortam yaratmak amacıyla tüm havuz girişlerimize dezenfeksiyon tünelleri kurulmuştur.
    • Tüm havuz girişlerine ayak yıkama ve dezenfeksiyon alanları yapılmıştır. Bu alanlara prosedürlere uygun olarak temizlik işlemleri uygulanmakta ve sıklıkla suları değiştirilmektedir.
    • Aquapark kaydıraklarına her gün kapanış sonrası klorla dezenfeksiyon işlemi yapılmaktadır.
    • Sosyal mesafeyi sağlamak amacıyla aquaparklardaki kaydırak bölümleri, çizgilerle belirlenmiştir. Sırada bekleyenlere sosyal mesafeyi korumaları için gerekli yönlendirmeler yapılacaktır.
    • Tüm şezlonglar ve genel alanlar dezenfeksiyon ekibimiz tarafında gün içerisinde düzenli olarak titizlikle dezenfekte edilmektedir.
    • Kişisel hijyeni sağlamak amacıyla plaj ve havuz etrafında bulunan tüm şezlonglarda tek kullanımlık kılıf kullanılmaktadır.
    • Tüm plaj havluları, kişiye özel paketlenerek servis edilmektedir.
    • Havuzlarımızın klor seviyesi 1 ppm’den 1,5 ppm’e çıkarılmıştır.
    ÇOCUK KULÜBÜ VE OYUN ALANLARI
    • Çocuklar, çocuk kulübüne rezervasyon sistemiyle kabul edilecek olup, giriş esnasında ateş ölçümleri yapılarak kayıt altına alınacaktır.
    • Çocuk kulübü içerisinde ayakkabı kullanımı hijyen kurallarına uygun olmadığı için girişte tüm çocuklara tek kullanımlık patik verilecektir.
    • Kullanılan oyuncaklar her gün kapanıştan sonra dezenfekte edilecektir.
    • Mümkün olduğunca kapalı iç alanlar kullanılmayacaktır. Bunun yerine dış alanlarda aktivite yapılacaktır. •Çocuklar, tramboline dörtlü gruplar halinde alınarak sosyal mesafenin korunması için özen gösterilecektir.
    • Trambolin uygun aralıklarla dezenfekte edilecektir.
    • Güvenli fiziki mesafeyi korunarak yönetmeliklerde yer alan hijyen standartlarına uygun aktiviteler organize edilecektir.
    • Çocukların uyuma odasındaki tekstil ürünleri günlük olarak değiştirilerek 75-90 derecede yıkanacaktır.
    • Çocuk kulübü büfesinde sadece paketli ürünler servis edilecektir.
    • Her kullanımdan sonra lavabolar temizlenecek ve çocuk bezi değiştirme alanları dezenfekte edilecektir.
    • Çocuk kulübü girişine ve tuvaletlerine dezenfektan konulacaktır.
    • Bütün çocuk havuzları günlük olarak şoklanacak ve kayıt altına alınacaktır.
    • Çocuk kulübü içerisinde bulunan yetişkinlerin maske ve eldiven kullanımı zorunlu olacaktır.
    ANİMASYON VE AKTİVİTELER
    • Spor ve eğlence aktiviteleri güvenli fiziki mesafe kurallarına uygun olarak az katılımlı veya bireysel aktiviteler ağırlıklı olacak şekilde devam edecektir.
    • Kapalı sinema salonuna, sosyal mesafe kuralının korunması için rezervasyon ile misafir alınacaktır.
    • Sosyal izolasyona bağlı açık hava sineması oluşturulacaktır.
    • Hijyen prosedürüne uygun olmadığı gerekçesi ile Sağlık Bakanlığı yönetmeliğine göre oyun salonunda kullanılan kâğıt ve okey gibi oyunlar belirli süre kullanımdan kaldırılmıştır.
    • Bowling topları, masa tenisi, bilardo ıstakası ve masaları her kullanımdan sonra dezenfekte edilmektedir.
    • Sosyal izolasyonu sağlamak amacıyla bovling bantları aralıklı olarak kullanılmaktadır.
    SPA VE FİTNESS CENTER
    • Fiziki mesafe kuralına uygun olarak; sosyal mesafeyi belirten yer çizgileri yapılmakta ve desk önüne şeffaf koruyucu paravan konulmaktadır.
    • Spa merkezine sensörlü dezenfektan yerleştirilmiştir.
    • Her masajdan sonra masaj odası 1 saat havalandırılıp dezenfeksiyon işlemi yapıldıktan sonra kullanıma açılmaktadır.
    • Verilecek bütün kişisel bakım ve masaj hizmetlerinde koruyucu maske ve şeffaf siperlik kullanımı zorunludur.
    • Fitness salonunda tüm spor aletleri ve ekipmanlar sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa OZON ve ULV ile detaylı dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir, kayıt altına alınmaktadır. Ayrıca ekipman ve aletler her kullanım sonrası tekrar dezenfekte edilmektedir.
    • Yarı açık havuz kullanımından önce ayak dezenfeksiyonu yapılabilmesi için hijyen havuzu yerleştirilmiştir.
    • Fitness center kullanım kapasitesi revize edilerek hijyen kuralları gereği rezervasyon ile hizmet verilmektedir. • Rezervasyon aşamasında misafirlere fitness salonunun kullanımına ilişkin gerekli bilgilendirmeler yapılacak, özellikle duş alarak gelme zorunluluğu verilecektir.
    • Fitness salonlarımızda bulunan tüm spor alet ve aparatları güvenli sosyal mesafeye uygun olarak düzenlenmiştir. Her kullanım sonrasında dezenfeksiyon işlemi yapılmaktadır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    Balayı Sürprizleri

  • Giriş ve rezervasyon işlemlerinde öncelik

  • Odaya taze çiçek

  • Meyve tabağı ve köpüklü şarap

  • Çikolata ve pasta ikramı

  • Spa merkezinde ücretsiz ayak masajı ve balayı çiftlerine özel ilk masajda %15 indirim, ikinci masajda %20 indirim

  • Seçilen tarih ve saatte odaya özel ’’balayı kahvaltısı’’ ikramı

  • Konaklama sırasında herhangi bir akşam a la carte restoranda yemek ikramı (masaya bir adet gül bırakılıyor).

  • Spa merkezi ve a la carte restoranlarda rezervasyon önceliği

  • Her akşam odanın uykuya hazır hale gelmesi(Turn down servisi)

  • Müsaitlik doğrultusunda geç çıkış için öncelik sağlanması

  • Tüm paketten faydalanabilmek için minimum 3 gece konaklama şartı bulunuyor.