Touristica

D Resort Murat Reis Ayvalık

Sarımsaklı Mevkii, Ayvalık / Balıkesir
Oda Kahvaltı
  • Balayı Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Evcil Hayvan Dostu
  • Spa
  • Wifi
  • Kum Plaj
  • Mavi Bayraklı

Genel Uyarılar

Covid 19 önlemleri sebebiyle giriş saat 15 00 dir. Çıkış saati 12 00 dir.
Tesisin plajında bulunan yüzme alanı dubalar ile çevrilmiş olup, özel fileler sayesinde denizanalarının yüzme alanına ulaşmaları kısmen önleniyor. Bunun yanı sıra, yüzme alanının zemini membran üzerine özel kum ile kaplanmış durumdadır.

Vücut ısısı 38 derece ve üzerinde olan misafirler, tesise alınmayarak gerekli doktor muayenesi için sağlık kurumuna yönlendirilecektir.

Tesise giriş işlemleri sırasında konaklama süresince gerçekleştirilebilecek harcamalar için kredi kartından ön provizyon alınıyor.

Tesiste bulunan 2 adet bungalov odada yer olması durumunda misafirler, 35 kg'a kadar ağırlıktaki köpekleri ile ücreti karşılığında konaklayabiliyor. Bu oda tipinde misafirler, köpekleriyle aynı odada kalıyor ve köpeği sadece tesisin bahçesinde gezdirebiliyorlar. Diğer odalara ise evcil hayvan kabul edilmiyor.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı dışında alınan tüm yiyecekler ücretli.

Tesiste alınan tüm içecekler ücretli
A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli (07.00 açılış, 23.00 kapanış).
Minibar günlük olarak dolduruluyor (ücretli).

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Olea Restaurant & Terrace (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı (Hafta İçi)
    07.00-11.00 Kahvaltı (Hafta Sonu)
    12.00-15.00 Öğle Yemeği (A la Carte, ücretli)
    19.00-23.00 Akşam Yemeği (A la Carte, ücretli) - Yarım Pansiyon ve Yarım Pansiyon Plus konaklamalarda
    Ayvalık, Sarımsaklı mevkiinde bulunan tesis; Koca Seyit Havalimanı'na 55 km, Ayvalık merkezine 4 km, Sarımsaklı halk plajına 3 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    91 odası bulunan tesiste açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, özel plaj, Türk hamamı, sauna, buhar odası, spa merkezi, tenis kortu bulunmaktadır.
    Tesisin plajında bulunan yüzme alanı dubalar ile çevrilmiş olup, özel fileler sayesinde denizanalarının yüzme alanına ulaşmaları kısmen önleniyor. Bunun yanı sıra, yüzme alanının zemini membran üzerine özel kum ile kaplanmış durumdadır.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Çocuk Havuzu
    • Kum Plaj
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Odalarda Wifi
    • Otopark
    • Sauna
    • Türk Hamamı
    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Türk Kahvesi
    Tesiste çocuk havuzu bulunmaktadır.
    • Mini Club
    • Oyun Parkı
    Exclusive Villa Balayı

  • 3 gece konaklama

  • Balayına özel kahvaltı servisi

  • 1 saatlik masaj (2 kişilik)

  • Cunda'da ücretsiz shuttle bot servisi

  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer

  • Erken giriş-geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)


  • Not: Bu kampanya diğer kampanya ve indirimlerle birleştirilemez.

    Suit Balayı

  • 2 gece konaklama

  • Deniz manzaralı suit odaya upgrade

  • Balayına özel odaya kahvaltı servisi (1 kez)

  • 30 dk lik masaj (2 kişilik)
  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer (1 kez)

  • Geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)
  • RESEPSİYON
    • Resepsiyon alanında otele giriş yapan misafirlerin ateş ölçümleri yapılacaktır.
    Covid-19 şüphesi olması durumunda aşağıdaki maddeler uygulanacaktır;

    • 38 derece ateşi olan misafirlerimiz tesis içerisine alınmayacak, doktor muayenesi için bir sağlık
    kurumuna yönlendirilecektir.
    • İkametgâh adresi Türkiye sınırları dışında olan misafire, ülkemiz sınırlarına girdikten sonra
    veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulması ve sağlık kuruluşunca
    hastanede tedavisi gerekmediğinin belirlenmesi halinde, konaklama sözleşmesinde belirtilen
    süre ve koşullarda tesiste konaklaması sağlanır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • Covid-19 önlemlerinin belirtildiği el dezenfektanı standı, Ön Büro'nun yanına yerleştirilecektir.
    • Yüksek riskli noktalardan kalkan uçuklarla gelen konukların takibi için varış listesi önceden AFOM
    tarafından gözden geçirilecektir.
    • Şüpheli bir vaka olması durumunda doktor ofisinin yakınındaki bir odada, şüpheli kişi ve ailesinin
    izolasyonu derhal sağlanacaktır.
    • Yönetim tarafından kullanım istenirse vardiya sırasında personel için maske ve eldiven temin edilir.
    • Konukların önceki seyahatleri hakkında bilgi veren ek bir form doldurmaları gerekmektedir.
    • Resepsiyona termal kamera kurulacaktır.
    • Resepsiyonda kullanılan kalemleri dezenfekte etmek için UV makineleri satın alınacaktır.
    • Buggy kapasiteleri bir seferde sürücü dahil 4 kişi ile sınırlı olacaktır. Ailelerin, sürücünün yanındaki
    koltuğu boş bırakarak hizmeti almalarına izin verilecektir.
    • Buggy rutin temizliğine ek olarak, gün boyunca periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    • Resepsiyon masası temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    ODALAR
    • Odalar, oda temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Ön Büro ekibi tarafından sağlanan hijyen kitleri odaya yerleştirilir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    temizlenir.
    • Temizlenecek tüm nevresim takımları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Oda temizliği ve dezenfeksiyonun ardından oda bir kez daha sterilizasyon makinesi ile dezenfekte edilir.
    • Sterilizasyon makinesi ile dezenfeksiyon, uzun süreli konaklayacak misafirler için haftada bir kez ve kısa
    süreli konaklayacak misafirler için her girişten sonra kullanılır.
    • Tüm zeminler, koridorlar ve merdivenler ayda bir kez belirli bir kimyasalla dezenfekte edilir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    ORTAK ALANLAR
    • Ortak alanlar temizlik prosedürlerine göre temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    dezenfekte edilir.
    • Tüm ortak alanlar rutin temizlik dışında her gece dezenfekte edilecektir.
    • Misafir tuvaletlerinde daha önce kullanılan bez havlular tek kullanımlık kağıt havlu makineleri ile
    değiştirilecektir.
    • Dezenfeksiyon için rutin temizlik hizmetlerinin yanı sıra haftada 3 kez sterilizasyon makineleri tüm
    ortak tuvaletlerde kullanılacaktır.
    • Dezenfeksiyon için ayda en az iki kez tüm ortak alanlarda sterilizasyon makineleri kullanılacaktır.
    • Tüm asansörlerin ve ortak kullanılan tuvaletlerin önüne el dezenfektanı kioskları yerleştirilecektir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    PLAJLAR
    • Tüm şezlonglar ve tüm yüzeyler temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı
    ile dezenfekte edilir.
    • Temizlenecek tüm plaj havluları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Tüm plaj havluları iki kişilik paketler halinde havlu standlarına yerleştirilir.
    • Şezlonglara havlu yerleştirilmesi gerekirse, personel havlulara dokunmamalıdır.
    • Şezlong aralarında 3-6 metre olacaktır.
    • Şezlonglar her kullanımdan sonra dezenfekte edilecektir.
    SPA
    • Tüm personel yeni yönetmelik ve kurallar konusunda eğitilecek ve bilgilendirilecektir.
    • Hijyen ve sağlık gereksinimleri nedeniyle günlük sınırlı sayıda terapi kabul edilecektir.
    • Sadece rezervasyonlu konuklar SPA'ya kabul edilecektir.
    • Her işlemden sonra tüm yıkanabilir ekipmanlar SPA'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye
    gönderilecektir.
    • Tüm terapi odaları ve yatakları alkol veya klor bazlı kimyasallarla dezenfekte edilecektir.
    • Konuklar, sosyal mesafe gereksinimlerine göre sınırlamalarla rahatlatıcı alanlara refakat edilecektir.
    • SPA merkezi haftalık olarak dezenfekte edilecektir.
    • SPA girişine ve tüm ortak alanlara el dezenfektanları yerleştirilecektir.
    • Tüm misafir dolaplarında, dolaplara asılmış paketli elbiseler olacaktır ve paketler konuklar tarafından
    açılacaktır.
    • Ortak alanlardaki tüm havlular tek tek paketlenecek ve misafirlere verilecektir.
    • Ortak konuk alanları bir seferde 5 konukla sınırlı olacak ve konuklar tarafından SPA resepsiyonunda
    rezervasyon yapılabilecektir.
    • Buhar odaları ve saunalar aynı anda 3 misafirle sınırlı olacaktır.
    • Misafir dolaplarının bitişik dolapları boş olacaktır.
    • Terapiden sorumlu tüm personelin her seans sonrası üniformaları değişecek ve konukların istekleri
    üzerine maske ve eldiven kullanılacaktır.
    GYM
    • Fitness girişi ve ortak alanlarda el dezenfektanları bulunacaktır.
    • Ambalajlı havlular konuklara görevli tarafından servis edilecektir.
    • Tüm havlular Fitness Center'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye teslim edilecektir.
    • Klima sistemi 24 saat çalışacak ve konuklar egzersiz yaparken pencereler açık tutulacaktır.
    • Fitness eğitmenleri misafirlerimize sosyal mesafe kurallarına uyarak rehberlik edecektir. Tüm kardiyo
    makineleri 1,80 metre arayla yerleştirilecektir.
    • Tüm eğitmenler her eğitimden sonra üniforma değiştirecek ve her eğitim için tek kullanımlık maske ve
    eldiven giyeceklerdir.
    SU SPORLARI
    • Su sporları ekipmanını temizleyip dezenfekte etmek için rezervasyonlar arasında boş zaman olacaktır.
    • Her kullanımdan sonra her ekipman temizlenecek / dezenfekte edilecektir.
    • Her etkinlik için zaman çizelgesi oluşturulacak ve her biri için rezervasyon gerekli olacaktır.
    YİYECEK VE İÇECEK
    Restoranlar:
    • Her restoran ve barda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    • Her restoran ve bar alanına hijyen kioskları yerleştirilecektir.
    • Her restoranda masa başına oturacak kişi sayısı ve mesafesi bakanlık tarafından belirlenen sosyal mesafe
    aralığında olacaktır.
    • Her masa konuk ağırlandıktan sonra dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. Masa temizliği için tek
    kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    • Bez peçeteler, tek kullanımlık kâğıt peçetelerle değiştirilecektir.
    • Kahvaltı açık büfe yerine kişiye özel servis ile devam edecektir.
    • Masadaki tuz, karabiber, zeytinyağı, balzamik vb. Setleri kaldırılacak ve garson tarafından servis
    edilecektir. İstendiğinde tek kullanımlık tuz ve kara biber hazır bulundurulacaktır.
    • Çatal-Bıçak-kaşık steril şekilde paketlenecektir. Özel cepli tek kullanımlı peçetelerle masaya
    konulacaktır.
    • İstek üzerine konuklara el jeli verilecektir.
    • Bar, ve restorant alanları kapanışı takiben dezenfekte edilecektir.
    • Restoranlarda QR app kullanılacaktır.
    Kahvaltı:
    • Açık büfe tabelada omlet, gözleme, gözleme, pasta, menemen ve çırpılmış yumurta servisi devam
    edecektir. (Uzaktan hizmet verecek bir şef ile)
    • Masalara günlük 3 çeşit reçel ve 1 çeşit bal servis edilecektir. (en az)
    • Yoğurt çeşitleri ambalajlı yoğurt olarak servis edilecektir.
    • Yeşillikler kahvaltı mutfağından servis edilecektir.
    • Yumurta / gözleme / gözleme için büfe önünde kullanılacak halatlar yoluyla 2 metrelik boşluklar
    yaratılacaktır.
    • Kahve ve meyve suyu her konuk için masaya servis edilecektir, ortak içecek barı kaldırılacaktır.
    • Misafirleri tercihen hava sirkülasyonunun olduğu ve karşılıklı etkileşimin daha az olduğu dış mekanlarda
    oturtulacaktır.
    • Çiğ yumurta içeren tüm ürünler kaldırılacaktır.
    • Bütün yiyecek ve içecek birimlerinde sosyal mesafe işaretlendirmeleri kullanılacaktır.
    • Kahvaltıda rezervasyon opsiyonu olacak.

    • Prosedür %50 – 60 doluluk oranına göre belirlenmiştir.
    • Odaya giden tüm yiyecek ve içecekler hava veya diğer potansiyel kontaminasyonlarla teması
    sınırlandıracak şekilde kapalı olarak servis edilecektir.
    • Tüm oda servisi elemanlarının maske ve eldiven ile konuk ile temas halinde olacaktır.
    • Minimum temas ile mobil masa ile teslimat ve toplama prosedürüne uyulacaktır.
    • Kumaş yerine kâğıt peçete kullanılacaktır.
    • Tüm çatal-bıçak servisleri doğrudan temastan kaçınmak için tek paketlenecektir.
    • Tüm kirli ekipmanlar gecikmeden yıkanacak ve sterilize edilecektir.
    • Tüm metal ve ahşap tepsiler, temizlendikten sonra sürekli olarak dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır.
    • Minibar görevlisi her odaya eldiven ve maske ile girmek zorundadır.
    • Odalardaki çay / kahve fincanlarının yanında tek kullanımlık yedek bardaklar bulunacaktır.

    PERSONEL HİJYENİ
    • Çalışanlara uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak
    tekrarlanmaktadır.
    • Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrası dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çalışanların transferler sırasında koruyucu maske takması ve transfer araçlarının kapasitelerinin %50
    oranında kullanılması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan
    yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman, kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle
    temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    • Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    • Sosyal mesafe kuralları kapsamında, çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya, masa ve
    sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmektedir.
    • Çalışanların misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralına göre hareket
    etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    • Olası durumlarda eylem planlarının devreye sokulması sağlanacaktır.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Comfort Orman Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Comfort Kısmi Deniz Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Orman Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Kısmi Deniz Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Superior Deniz Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Bungalow Bahçe Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Bungalow Deniz Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Deluxe Kısmi Deniz Manzaralı

    Oda Kahvaltı
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • 1 Temmuz 2020 - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan konaklamalar için geçerlidir.
  • Touristica iptal garantisi ile, otel rezervasyonunuzu konaklama tarihinizden 72 saat öncesine kadar ücretsiz olarak koşulsuz ve kesintisiz iptal edebilirsiniz.
  • Sadece otel konaklamaları için geçerlidir, uçak biletleri işlemlerinde hava yolu şartları uygulanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    RESEPSİYON
    • Resepsiyon alanında otele giriş yapan misafirlerin ateş ölçümleri yapılacaktır.
    Covid-19 şüphesi olması durumunda aşağıdaki maddeler uygulanacaktır;

    • 38 derece ateşi olan misafirlerimiz tesis içerisine alınmayacak, doktor muayenesi için bir sağlık
    kurumuna yönlendirilecektir.
    • İkametgâh adresi Türkiye sınırları dışında olan misafire, ülkemiz sınırlarına girdikten sonra
    veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulması ve sağlık kuruluşunca
    hastanede tedavisi gerekmediğinin belirlenmesi halinde, konaklama sözleşmesinde belirtilen
    süre ve koşullarda tesiste konaklaması sağlanır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • Covid-19 önlemlerinin belirtildiği el dezenfektanı standı, Ön Büro'nun yanına yerleştirilecektir.
    • Yüksek riskli noktalardan kalkan uçuklarla gelen konukların takibi için varış listesi önceden AFOM
    tarafından gözden geçirilecektir.
    • Şüpheli bir vaka olması durumunda doktor ofisinin yakınındaki bir odada, şüpheli kişi ve ailesinin
    izolasyonu derhal sağlanacaktır.
    • Yönetim tarafından kullanım istenirse vardiya sırasında personel için maske ve eldiven temin edilir.
    • Konukların önceki seyahatleri hakkında bilgi veren ek bir form doldurmaları gerekmektedir.
    • Resepsiyona termal kamera kurulacaktır.
    • Resepsiyonda kullanılan kalemleri dezenfekte etmek için UV makineleri satın alınacaktır.
    • Buggy kapasiteleri bir seferde sürücü dahil 4 kişi ile sınırlı olacaktır. Ailelerin, sürücünün yanındaki
    koltuğu boş bırakarak hizmeti almalarına izin verilecektir.
    • Buggy rutin temizliğine ek olarak, gün boyunca periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    • Resepsiyon masası temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    ODALAR
    • Odalar, oda temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Ön Büro ekibi tarafından sağlanan hijyen kitleri odaya yerleştirilir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    temizlenir.
    • Temizlenecek tüm nevresim takımları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Oda temizliği ve dezenfeksiyonun ardından oda bir kez daha sterilizasyon makinesi ile dezenfekte edilir.
    • Sterilizasyon makinesi ile dezenfeksiyon, uzun süreli konaklayacak misafirler için haftada bir kez ve kısa
    süreli konaklayacak misafirler için her girişten sonra kullanılır.
    • Tüm zeminler, koridorlar ve merdivenler ayda bir kez belirli bir kimyasalla dezenfekte edilir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    ORTAK ALANLAR
    • Ortak alanlar temizlik prosedürlerine göre temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    dezenfekte edilir.
    • Tüm ortak alanlar rutin temizlik dışında her gece dezenfekte edilecektir.
    • Misafir tuvaletlerinde daha önce kullanılan bez havlular tek kullanımlık kağıt havlu makineleri ile
    değiştirilecektir.
    • Dezenfeksiyon için rutin temizlik hizmetlerinin yanı sıra haftada 3 kez sterilizasyon makineleri tüm
    ortak tuvaletlerde kullanılacaktır.
    • Dezenfeksiyon için ayda en az iki kez tüm ortak alanlarda sterilizasyon makineleri kullanılacaktır.
    • Tüm asansörlerin ve ortak kullanılan tuvaletlerin önüne el dezenfektanı kioskları yerleştirilecektir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    PLAJLAR
    • Tüm şezlonglar ve tüm yüzeyler temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı
    ile dezenfekte edilir.
    • Temizlenecek tüm plaj havluları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Tüm plaj havluları iki kişilik paketler halinde havlu standlarına yerleştirilir.
    • Şezlonglara havlu yerleştirilmesi gerekirse, personel havlulara dokunmamalıdır.
    • Şezlong aralarında 3-6 metre olacaktır.
    • Şezlonglar her kullanımdan sonra dezenfekte edilecektir.
    SPA
    • Tüm personel yeni yönetmelik ve kurallar konusunda eğitilecek ve bilgilendirilecektir.
    • Hijyen ve sağlık gereksinimleri nedeniyle günlük sınırlı sayıda terapi kabul edilecektir.
    • Sadece rezervasyonlu konuklar SPA'ya kabul edilecektir.
    • Her işlemden sonra tüm yıkanabilir ekipmanlar SPA'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye
    gönderilecektir.
    • Tüm terapi odaları ve yatakları alkol veya klor bazlı kimyasallarla dezenfekte edilecektir.
    • Konuklar, sosyal mesafe gereksinimlerine göre sınırlamalarla rahatlatıcı alanlara refakat edilecektir.
    • SPA merkezi haftalık olarak dezenfekte edilecektir.
    • SPA girişine ve tüm ortak alanlara el dezenfektanları yerleştirilecektir.
    • Tüm misafir dolaplarında, dolaplara asılmış paketli elbiseler olacaktır ve paketler konuklar tarafından
    açılacaktır.
    • Ortak alanlardaki tüm havlular tek tek paketlenecek ve misafirlere verilecektir.
    • Ortak konuk alanları bir seferde 5 konukla sınırlı olacak ve konuklar tarafından SPA resepsiyonunda
    rezervasyon yapılabilecektir.
    • Buhar odaları ve saunalar aynı anda 3 misafirle sınırlı olacaktır.
    • Misafir dolaplarının bitişik dolapları boş olacaktır.
    • Terapiden sorumlu tüm personelin her seans sonrası üniformaları değişecek ve konukların istekleri
    üzerine maske ve eldiven kullanılacaktır.
    GYM
    • Fitness girişi ve ortak alanlarda el dezenfektanları bulunacaktır.
    • Ambalajlı havlular konuklara görevli tarafından servis edilecektir.
    • Tüm havlular Fitness Center'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye teslim edilecektir.
    • Klima sistemi 24 saat çalışacak ve konuklar egzersiz yaparken pencereler açık tutulacaktır.
    • Fitness eğitmenleri misafirlerimize sosyal mesafe kurallarına uyarak rehberlik edecektir. Tüm kardiyo
    makineleri 1,80 metre arayla yerleştirilecektir.
    • Tüm eğitmenler her eğitimden sonra üniforma değiştirecek ve her eğitim için tek kullanımlık maske ve
    eldiven giyeceklerdir.
    SU SPORLARI
    • Su sporları ekipmanını temizleyip dezenfekte etmek için rezervasyonlar arasında boş zaman olacaktır.
    • Her kullanımdan sonra her ekipman temizlenecek / dezenfekte edilecektir.
    • Her etkinlik için zaman çizelgesi oluşturulacak ve her biri için rezervasyon gerekli olacaktır.
    YİYECEK VE İÇECEK
    Restoranlar:
    • Her restoran ve barda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    • Her restoran ve bar alanına hijyen kioskları yerleştirilecektir.
    • Her restoranda masa başına oturacak kişi sayısı ve mesafesi bakanlık tarafından belirlenen sosyal mesafe
    aralığında olacaktır.
    • Her masa konuk ağırlandıktan sonra dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. Masa temizliği için tek
    kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    • Bez peçeteler, tek kullanımlık kâğıt peçetelerle değiştirilecektir.
    • Kahvaltı açık büfe yerine kişiye özel servis ile devam edecektir.
    • Masadaki tuz, karabiber, zeytinyağı, balzamik vb. Setleri kaldırılacak ve garson tarafından servis
    edilecektir. İstendiğinde tek kullanımlık tuz ve kara biber hazır bulundurulacaktır.
    • Çatal-Bıçak-kaşık steril şekilde paketlenecektir. Özel cepli tek kullanımlı peçetelerle masaya
    konulacaktır.
    • İstek üzerine konuklara el jeli verilecektir.
    • Bar, ve restorant alanları kapanışı takiben dezenfekte edilecektir.
    • Restoranlarda QR app kullanılacaktır.
    Kahvaltı:
    • Açık büfe tabelada omlet, gözleme, gözleme, pasta, menemen ve çırpılmış yumurta servisi devam
    edecektir. (Uzaktan hizmet verecek bir şef ile)
    • Masalara günlük 3 çeşit reçel ve 1 çeşit bal servis edilecektir. (en az)
    • Yoğurt çeşitleri ambalajlı yoğurt olarak servis edilecektir.
    • Yeşillikler kahvaltı mutfağından servis edilecektir.
    • Yumurta / gözleme / gözleme için büfe önünde kullanılacak halatlar yoluyla 2 metrelik boşluklar
    yaratılacaktır.
    • Kahve ve meyve suyu her konuk için masaya servis edilecektir, ortak içecek barı kaldırılacaktır.
    • Misafirleri tercihen hava sirkülasyonunun olduğu ve karşılıklı etkileşimin daha az olduğu dış mekanlarda
    oturtulacaktır.
    • Çiğ yumurta içeren tüm ürünler kaldırılacaktır.
    • Bütün yiyecek ve içecek birimlerinde sosyal mesafe işaretlendirmeleri kullanılacaktır.
    • Kahvaltıda rezervasyon opsiyonu olacak.

    • Prosedür %50 – 60 doluluk oranına göre belirlenmiştir.
    • Odaya giden tüm yiyecek ve içecekler hava veya diğer potansiyel kontaminasyonlarla teması
    sınırlandıracak şekilde kapalı olarak servis edilecektir.
    • Tüm oda servisi elemanlarının maske ve eldiven ile konuk ile temas halinde olacaktır.
    • Minimum temas ile mobil masa ile teslimat ve toplama prosedürüne uyulacaktır.
    • Kumaş yerine kâğıt peçete kullanılacaktır.
    • Tüm çatal-bıçak servisleri doğrudan temastan kaçınmak için tek paketlenecektir.
    • Tüm kirli ekipmanlar gecikmeden yıkanacak ve sterilize edilecektir.
    • Tüm metal ve ahşap tepsiler, temizlendikten sonra sürekli olarak dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır.
    • Minibar görevlisi her odaya eldiven ve maske ile girmek zorundadır.
    • Odalardaki çay / kahve fincanlarının yanında tek kullanımlık yedek bardaklar bulunacaktır.

    PERSONEL HİJYENİ
    • Çalışanlara uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak
    tekrarlanmaktadır.
    • Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrası dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çalışanların transferler sırasında koruyucu maske takması ve transfer araçlarının kapasitelerinin %50
    oranında kullanılması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan
    yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman, kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle
    temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    • Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    • Sosyal mesafe kuralları kapsamında, çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya, masa ve
    sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmektedir.
    • Çalışanların misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralına göre hareket
    etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    • Olası durumlarda eylem planlarının devreye sokulması sağlanacaktır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

    Exclusive Villa Balayı

  • 3 gece konaklama

  • Balayına özel kahvaltı servisi

  • 1 saatlik masaj (2 kişilik)

  • Cunda'da ücretsiz shuttle bot servisi

  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer

  • Erken giriş-geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)


  • Not: Bu kampanya diğer kampanya ve indirimlerle birleştirilemez.

    Suit Balayı

  • 2 gece konaklama

  • Deniz manzaralı suit odaya upgrade

  • Balayına özel odaya kahvaltı servisi (1 kez)

  • 30 dk lik masaj (2 kişilik)
  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer (1 kez)

  • Geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)