D Resort Murat Reis Ayvalık

Balıkesir, Ayvalık, Sarımsaklı |

Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

Comfort Orman Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Comfort Kısmi Deniz Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Orman Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Kısmi Deniz Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Superior Deniz Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Deluxe Kısmi Deniz Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Bungalow Bahçe Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.

Bungalow Deniz Manzaralı

Oda Kahvaltı
Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
Seçtiğiniz tarihler için oda fiyat bilgisi bulunamadı.
Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

Konum

Ayvalık, Sarımsaklı mevkiinde bulunan tesis; Koca Seyit Havalimanı'na 55 km, Ayvalık merkezine 4 km, Sarımsaklı halk plajına 3 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
Oda Kahvaltı
Sabah kahvaltısı dışında alınan tüm yiyecekler ücretli.

Tesiste alınan tüm içecekler ücretli
A la carte restoran rezervasyonlu ve ücretli (07.00 açılış, 23.00 kapanış).
Minibar günlük olarak dolduruluyor (ücretli).

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Olea Restaurant & Terrace (Ücretli)


  • Hizmet Saatleri
    07.00-10.30 Kahvaltı (Hafta İçi)
    07.00-11.00 Kahvaltı (Hafta Sonu)
    12.00-15.00 Öğle Yemeği (A la Carte, ücretli)
    19.00-23.00 Akşam Yemeği (A la Carte, ücretli) - Yarım Pansiyon ve Yarım Pansiyon Plus konaklamalarda
    Tesisin plajında bulunan yüzme alanı dubalar ile çevrilmiş olup, özel fileler sayesinde denizanalarının yüzme alanına ulaşmaları kısmen önleniyor. Bunun yanı sıra, yüzme alanının zemini membran üzerine özel kum ile kaplanmış durumdadır.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Çocuk Havuzu
    • Kum Plaj
    • Şemsiye
    • Şezlong
    Tesiste çocuk havuzu bulunmaktadır.
    • Mini Club
    • Oyun Parkı
    Exclusive Villa Balayı

  • 3 gece konaklama

  • Balayına özel kahvaltı servisi

  • 1 saatlik masaj (2 kişilik)

  • Cunda'da ücretsiz shuttle bot servisi

  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer

  • Erken giriş-geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)


  • Not: Bu kampanya diğer kampanya ve indirimlerle birleştirilemez.

    Suit Balayı

  • 2 gece konaklama

  • Deniz manzaralı suit odaya upgrade

  • Balayına özel odaya kahvaltı servisi (1 kez)

  • 30 dk lik masaj (2 kişilik)
  • Odaya ücretsiz VIP şarap set up ve balayı odasına özel süsleme

  • Edremit Havalimanı'na ücretsiz transfer (1 kez)

  • Geç çıkış imkanı (müsaitlik doğrultusunda)
  • RESEPSİYON
    • Resepsiyon alanında otele giriş yapan misafirlerin ateş ölçümleri yapılacaktır.
    Covid-19 şüphesi olması durumunda aşağıdaki maddeler uygulanacaktır;

    • 38 derece ateşi olan misafirlerimiz tesis içerisine alınmayacak, doktor muayenesi için bir sağlık
    kurumuna yönlendirilecektir.
    • İkametgâh adresi Türkiye sınırları dışında olan misafire, ülkemiz sınırlarına girdikten sonra
    veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulması ve sağlık kuruluşunca
    hastanede tedavisi gerekmediğinin belirlenmesi halinde, konaklama sözleşmesinde belirtilen
    süre ve koşullarda tesiste konaklaması sağlanır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • Covid-19 önlemlerinin belirtildiği el dezenfektanı standı, Ön Büro'nun yanına yerleştirilecektir.
    • Yüksek riskli noktalardan kalkan uçuklarla gelen konukların takibi için varış listesi önceden AFOM
    tarafından gözden geçirilecektir.
    • Şüpheli bir vaka olması durumunda doktor ofisinin yakınındaki bir odada, şüpheli kişi ve ailesinin
    izolasyonu derhal sağlanacaktır.
    • Yönetim tarafından kullanım istenirse vardiya sırasında personel için maske ve eldiven temin edilir.
    • Konukların önceki seyahatleri hakkında bilgi veren ek bir form doldurmaları gerekmektedir.
    • Resepsiyona termal kamera kurulacaktır.
    • Resepsiyonda kullanılan kalemleri dezenfekte etmek için UV makineleri satın alınacaktır.
    • Buggy kapasiteleri bir seferde sürücü dahil 4 kişi ile sınırlı olacaktır. Ailelerin, sürücünün yanındaki
    koltuğu boş bırakarak hizmeti almalarına izin verilecektir.
    • Buggy rutin temizliğine ek olarak, gün boyunca periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    • Resepsiyon masası temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    ODALAR
    • Odalar, oda temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Ön Büro ekibi tarafından sağlanan hijyen kitleri odaya yerleştirilir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    temizlenir.
    • Temizlenecek tüm nevresim takımları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Oda temizliği ve dezenfeksiyonun ardından oda bir kez daha sterilizasyon makinesi ile dezenfekte edilir.
    • Sterilizasyon makinesi ile dezenfeksiyon, uzun süreli konaklayacak misafirler için haftada bir kez ve kısa
    süreli konaklayacak misafirler için her girişten sonra kullanılır.
    • Tüm zeminler, koridorlar ve merdivenler ayda bir kez belirli bir kimyasalla dezenfekte edilir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    ORTAK ALANLAR
    • Ortak alanlar temizlik prosedürlerine göre temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    dezenfekte edilir.
    • Tüm ortak alanlar rutin temizlik dışında her gece dezenfekte edilecektir.
    • Misafir tuvaletlerinde daha önce kullanılan bez havlular tek kullanımlık kağıt havlu makineleri ile
    değiştirilecektir.
    • Dezenfeksiyon için rutin temizlik hizmetlerinin yanı sıra haftada 3 kez sterilizasyon makineleri tüm
    ortak tuvaletlerde kullanılacaktır.
    • Dezenfeksiyon için ayda en az iki kez tüm ortak alanlarda sterilizasyon makineleri kullanılacaktır.
    • Tüm asansörlerin ve ortak kullanılan tuvaletlerin önüne el dezenfektanı kioskları yerleştirilecektir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    PLAJLAR
    • Tüm şezlonglar ve tüm yüzeyler temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı
    ile dezenfekte edilir.
    • Temizlenecek tüm plaj havluları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Tüm plaj havluları iki kişilik paketler halinde havlu standlarına yerleştirilir.
    • Şezlonglara havlu yerleştirilmesi gerekirse, personel havlulara dokunmamalıdır.
    • Şezlong aralarında 3-6 metre olacaktır.
    • Şezlonglar her kullanımdan sonra dezenfekte edilecektir.
    SPA
    • Tüm personel yeni yönetmelik ve kurallar konusunda eğitilecek ve bilgilendirilecektir.
    • Hijyen ve sağlık gereksinimleri nedeniyle günlük sınırlı sayıda terapi kabul edilecektir.
    • Sadece rezervasyonlu konuklar SPA'ya kabul edilecektir.
    • Her işlemden sonra tüm yıkanabilir ekipmanlar SPA'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye
    gönderilecektir.
    • Tüm terapi odaları ve yatakları alkol veya klor bazlı kimyasallarla dezenfekte edilecektir.
    • Konuklar, sosyal mesafe gereksinimlerine göre sınırlamalarla rahatlatıcı alanlara refakat edilecektir.
    • SPA merkezi haftalık olarak dezenfekte edilecektir.
    • SPA girişine ve tüm ortak alanlara el dezenfektanları yerleştirilecektir.
    • Tüm misafir dolaplarında, dolaplara asılmış paketli elbiseler olacaktır ve paketler konuklar tarafından
    açılacaktır.
    • Ortak alanlardaki tüm havlular tek tek paketlenecek ve misafirlere verilecektir.
    • Ortak konuk alanları bir seferde 5 konukla sınırlı olacak ve konuklar tarafından SPA resepsiyonunda
    rezervasyon yapılabilecektir.
    • Buhar odaları ve saunalar aynı anda 3 misafirle sınırlı olacaktır.
    • Misafir dolaplarının bitişik dolapları boş olacaktır.
    • Terapiden sorumlu tüm personelin her seans sonrası üniformaları değişecek ve konukların istekleri
    üzerine maske ve eldiven kullanılacaktır.
    GYM
    • Fitness girişi ve ortak alanlarda el dezenfektanları bulunacaktır.
    • Ambalajlı havlular konuklara görevli tarafından servis edilecektir.
    • Tüm havlular Fitness Center'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye teslim edilecektir.
    • Klima sistemi 24 saat çalışacak ve konuklar egzersiz yaparken pencereler açık tutulacaktır.
    • Fitness eğitmenleri misafirlerimize sosyal mesafe kurallarına uyarak rehberlik edecektir. Tüm kardiyo
    makineleri 1,80 metre arayla yerleştirilecektir.
    • Tüm eğitmenler her eğitimden sonra üniforma değiştirecek ve her eğitim için tek kullanımlık maske ve
    eldiven giyeceklerdir.
    SU SPORLARI
    • Su sporları ekipmanını temizleyip dezenfekte etmek için rezervasyonlar arasında boş zaman olacaktır.
    • Her kullanımdan sonra her ekipman temizlenecek / dezenfekte edilecektir.
    • Her etkinlik için zaman çizelgesi oluşturulacak ve her biri için rezervasyon gerekli olacaktır.
    YİYECEK VE İÇECEK
    Restoranlar:
    • Her restoran ve barda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    • Her restoran ve bar alanına hijyen kioskları yerleştirilecektir.
    • Her restoranda masa başına oturacak kişi sayısı ve mesafesi bakanlık tarafından belirlenen sosyal mesafe
    aralığında olacaktır.
    • Her masa konuk ağırlandıktan sonra dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. Masa temizliği için tek
    kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    • Bez peçeteler, tek kullanımlık kâğıt peçetelerle değiştirilecektir.
    • Kahvaltı açık büfe yerine kişiye özel servis ile devam edecektir.
    • Masadaki tuz, karabiber, zeytinyağı, balzamik vb. Setleri kaldırılacak ve garson tarafından servis
    edilecektir. İstendiğinde tek kullanımlık tuz ve kara biber hazır bulundurulacaktır.
    • Çatal-Bıçak-kaşık steril şekilde paketlenecektir. Özel cepli tek kullanımlı peçetelerle masaya
    konulacaktır.
    • İstek üzerine konuklara el jeli verilecektir.
    • Bar, ve restorant alanları kapanışı takiben dezenfekte edilecektir.
    • Restoranlarda QR app kullanılacaktır.
    Kahvaltı:
    • Açık büfe tabelada omlet, gözleme, gözleme, pasta, menemen ve çırpılmış yumurta servisi devam
    edecektir. (Uzaktan hizmet verecek bir şef ile)
    • Masalara günlük 3 çeşit reçel ve 1 çeşit bal servis edilecektir. (en az)
    • Yoğurt çeşitleri ambalajlı yoğurt olarak servis edilecektir.
    • Yeşillikler kahvaltı mutfağından servis edilecektir.
    • Yumurta / gözleme / gözleme için büfe önünde kullanılacak halatlar yoluyla 2 metrelik boşluklar
    yaratılacaktır.
    • Kahve ve meyve suyu her konuk için masaya servis edilecektir, ortak içecek barı kaldırılacaktır.
    • Misafirleri tercihen hava sirkülasyonunun olduğu ve karşılıklı etkileşimin daha az olduğu dış mekanlarda
    oturtulacaktır.
    • Çiğ yumurta içeren tüm ürünler kaldırılacaktır.
    • Bütün yiyecek ve içecek birimlerinde sosyal mesafe işaretlendirmeleri kullanılacaktır.
    • Kahvaltıda rezervasyon opsiyonu olacak.

    • Prosedür %50 – 60 doluluk oranına göre belirlenmiştir.
    • Odaya giden tüm yiyecek ve içecekler hava veya diğer potansiyel kontaminasyonlarla teması
    sınırlandıracak şekilde kapalı olarak servis edilecektir.
    • Tüm oda servisi elemanlarının maske ve eldiven ile konuk ile temas halinde olacaktır.
    • Minimum temas ile mobil masa ile teslimat ve toplama prosedürüne uyulacaktır.
    • Kumaş yerine kâğıt peçete kullanılacaktır.
    • Tüm çatal-bıçak servisleri doğrudan temastan kaçınmak için tek paketlenecektir.
    • Tüm kirli ekipmanlar gecikmeden yıkanacak ve sterilize edilecektir.
    • Tüm metal ve ahşap tepsiler, temizlendikten sonra sürekli olarak dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır.
    • Minibar görevlisi her odaya eldiven ve maske ile girmek zorundadır.
    • Odalardaki çay / kahve fincanlarının yanında tek kullanımlık yedek bardaklar bulunacaktır.

    PERSONEL HİJYENİ
    • Çalışanlara uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak
    tekrarlanmaktadır.
    • Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrası dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çalışanların transferler sırasında koruyucu maske takması ve transfer araçlarının kapasitelerinin %50
    oranında kullanılması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan
    yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman, kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle
    temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    • Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    • Sosyal mesafe kuralları kapsamında, çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya, masa ve
    sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmektedir.
    • Çalışanların misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralına göre hareket
    etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    • Olası durumlarda eylem planlarının devreye sokulması sağlanacaktır.
    Covid 19 önlemleri sebebiyle giriş saat 15 00 dir. Çıkış saati 12 00 dir.
    Tesisin plajında bulunan yüzme alanı dubalar ile çevrilmiş olup, özel fileler sayesinde denizanalarının yüzme alanına ulaşmaları kısmen önleniyor. Bunun yanı sıra, yüzme alanının zemini membran üzerine özel kum ile kaplanmış durumdadır.

    Vücut ısısı 38 derece ve üzerinde olan misafirler, tesise alınmayarak gerekli doktor muayenesi için sağlık kurumuna yönlendirilecektir.

    Tesise giriş işlemleri sırasında konaklama süresince gerçekleştirilebilecek harcamalar için kredi kartından ön provizyon alınıyor.

    Tesiste bulunan 2 adet bungalov odada yer olması durumunda misafirler, 35 kg'a kadar ağırlıktaki köpekleri ile ücreti karşılığında konaklayabiliyor. Bu oda tipinde misafirler, köpekleriyle aynı odada kalıyor ve köpeği sadece tesisin bahçesinde gezdirebiliyorlar. Diğer odalara ise evcil hayvan kabul edilmiyor.
    91 odası bulunan tesiste açık yüzme havuzu, çocuk havuzu, özel plaj, Türk hamamı, sauna, buhar odası, spa merkezi, tenis kortu bulunmaktadır.

    Ücretsiz Aktiviteler

    • Açık Yüzme Havuzu
    • Buhar Odası
    • Çocuk Havuzu
    • Çocuk Kulübü
    • Çocuk Oyun Parkı
    • Fitness Center
    • Kablosuz İnternet
    • Kapalı Restaurant
    • Odalarda Wifi
    • Otopark
    • Sauna
    • Türk Hamamı

    Ücretli Aktiviteler

    • Masaj
    • Minibar
    • Oda Servisi
    • Spa Merkezi
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Türk Kahvesi

    Otel Özellikleri

    • Balayı Oteli
    • Denize Sıfır Otel
    • Evcil Hayvan Dostu
    • Spa
    • Kum Plaj
    • Mavi Bayraklı

  • Tüm sezon konaklamalarında oda başı ekstra indirim uygulanmaktadır. 
  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde ekstra 300 TL indirim için 'TATİL300' kupon kodu;
    10.000 TL üzeri işlemlerinizde ekstra 500 TL indirim için 'TATİL500' kupon kodu kullanılmalıdır.
  • Sadece konaklama bedeli üzerinden uygulanır. Ulaşım bedeli kampanyaya dahil edilmez.
  • Rezervasyon toplam tutarına uygun kupon kodunu, satın alma aşamasında ödeme yapmadan önce "promosyon kodu" alanına girip kullanarak anında indirimden yararlanabiliriz.
  • Yeni yapılan rezervasyonlarda geçerlidir. Geriye dönük işlem yapılamaz. Rezervasyon iptal edilip tekrar kayıt açılması halinde de kampanyadan faydalanılamaz.
  • Rezervasyon iptali durumunda, misafirin rezervasyonunda bulunan iptal ve iade koşulları geçerlidir.
  • Chippin, Bolpuan ve Hopi kampanyası ile birlikte kullanılamaz. 
  • World'e özel 150 World Puan, 4 ay sonra öde kampanyaları geçerlidir. 
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir. 
  • Touristica bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.05.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022

  • Garanti BBVA POS’larından tek seferde yapacağınız 2000 TL ve üzeri seyahat harcamanıza 75 TL, toplam 150 TL bonus verilecektir.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 15.03.2022 - 31.10.2022

  • Tek seferde yapacağınız her 2000 TL ve üzeri harcamalarınıza 75 TL, toplamda 150 TL Worldpuan hediye!
  • Kampanyaya Yapı Kredi bireysel kredi kartları ve bireysel TLcard’lar dahildir.
  • Kampanyaya peşin ve taksitlendirme yapılabilen harcamalar dahildir.
  • Dijital kartla yapılan harcamalar kampanyaya dahildir.
  • Aynı gün aynı üye işyerinden tek seferde yapılacak 2000 TL ve üzeri harcamanın ilki kampanyaya dahil olacaktır.
  • Kampanyaya SMS (kısa mesaj) ile veya World Mobil uygulaması üzerinden katılım yapılabilecektir.
  • Kampanya müşteri bazında geçerli olup, bir müşteri kampanyadan en fazla 150 TL Worldpuan kazanabilir.
  • Kampanya kapsamında tek seferde yapılan her 2000 TL ve üzeri alışverişe 75 TL toplamda 150 TL Worldpuan kazanılacaktır.
  • Kampanyaya katılım yapılması durumunda kampanya kapsamında kazanılan Worldpuan'lar 5 Nisan 2022 tarihine kadar en az 1 adet kullanıma açık bireysel kredi kartı olması durumunda yüklenecek olup, Worldpuan’ların son kullanma tarihi 5 Mayıs 2022’dir.
  • Kullanılmayan Worldpuan’lar 6 Mayıs 2022'de geri alınacaktır.
  • Kampanya kapsamında kazanılan puanlar, en az 1 adet kullanıma açık bireysel TLcard olması durumunda TLcard’lara 5 Nisan 2022 tarihinde yüklenecektir.
  • Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve bireysel TLcard müşterilerinin, SMS ile kampanyaya katılmak için SEYAHAT yazıp bir boşluk bırakarak müşteri numaralarını 4454'e göndermeleri gerekmektedir.
  • Müşterilerin SMS katılımı yapabilmesi için açık statülü en az 1 adet Yapı Kredi bireysel kredi kartlarının veya bireysel TLcard’larının olması gerekmektedir.
  • World Mobil uygulamasından kampanya katılımı yapılırsa SMS ile katılım yapılması gerekmemektedir.
  • Katılım Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 16.02.2022 - 31.12.2022

  • 5.000TL - 9.999 TL arasındaki işlemlerinizde 300 Paracık; 10.000 TL üzeri işlemlerinizde 500 Paracık kazanılır.
  • Hopi QR kod tanıtılarak yapılacak rezervasyonlarda, www.touristica.com.tr ve Touristica çağrı merkezinde (444 0 329) geçerlidir.
  • Kampanya kapsamında kazanılabilecek maksimum indirim miktarı 500 Paracık ile sınırlıdır.
  • Seçili otellerde geçerli 499TL uçak kampanyası ile birlikte kullanılır.
  • Diğer kampanyalarla birleştirilemez. Kampanyadan her Hopili max 1 defa faydalanabilir.
  • Rezervasyon iptali durumunda, kazandırılan Paracıklar geri alınır. Hopili'nin hesabında geri alınacak yeterli Paracık olmaması durumunda, kazandırılan Paracık miktarı geri iade edilecek tutardan düşülecektir.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerlidir.
  • Touristica ve Hopi bildirim yapmaksızın kampanya koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Paracık Kullanarak Rezervasyon Yap
  • 1 Paracık 1 TL değerinde kazanılır/kullanılır.
  • Ödeme sayfasında QR kod tanımlandıktan sonra mevcut Paracıklarınızı kullanarak rezervasyon tutarını düşürebilir ve kalan ödemeyi kart yada havale işlemleri ile sonlandırabilirsiniz.
  • Paracıklar takriben 24 saat içinde kullanılabilir hale gelir, en geç 1 yıl içinde kullanılmalıdır. Eğer kazanılan Paracıklar Hediye Paracık ise Hopi uygulamasındaki Hediye Paracık sayfasında belirtilen kullanım tarihine kadar kullanılmalıdır.
  • Hopi ile yapılan alışverişte satın alınan ürün/hizmet iade edilir ya da değiştirilirse, kazanılan Paracık tutarı müşteriden geri alınır; bu işlem müşterinin yeterli Paracık bakiyesi varsa Paracıklarından, aksi durumda iade edilen ürün/hizmetin satış bedelinden mahsup edilerek yapılır.
  • Hopi kampanya koşul, süre ve kapsamını değiştirme hakkına sahiptir. Hopi Paracık kurallarını değiştirebilir, uygulamayı sonlandırabilir.
  • Katılım Tarih Aralığı 14.03.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.03.2022 - 31.12.2022

  • Ödemenizin %25’ini şimdi, kalan %75’ini ise tatilinize 7 gün kalaya kadar dilediğiniz tarihte ödeyebilirsiniz. Tüm kredi kartları ile vade farksız taksit avantajıyla bu kampanyadan faydalanabilirsiniz.
  • Kampanya, yalnızca otel konaklamalarında geçerlidir. Ek hizmetlerde (uçak, transfer vb.) geçerli değildir.
  • Misafirler konaklama tutarının %25'i rezervasyon esnasında, %75'ini ise otele giriş tarihine 7 gün kalaya kadar, dilediği tarihte ödeyebilirler.
  • Kullanılan kredi kartına uygun aksiyon ve indirimler, ödeme sırasında hesaplanarak konaklama tutarına yansıtılır.
  • Kampanya sadece çağrı merkezi ve acentelerimizde geçerlidir.
  • Rezervasyon değişikliğinde çıkacak tutar farkları, sistem tarafından otomatik olarak hesaplanarak, kalan tutar buna göre tahsil edilir.
  • Kampanya ile yapılan rezervasyonlarda; konaklayacak kişi sayısı, gece sayısı vb. gibi sonradan yapılacak değişikliklerde ödeme koşulları aynı olup, ücretlerin tamamı tahsil edilir.
  • Konaklama tarihinden 7 gün öncesine kadar yapılmayan ödemelerde, rezervasyon iptal ve iade koşulları geçerli olacaktır.
  • Kampanya, diğer kampanyalarla birleştirilemez.
  • Touristica kampanya süre ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

    Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.04.2022 - 31.10.2022
  • Tatilini Touristica’dan al, tüm tatil indirimlerine ek her ödemede %10 Chippin kazan.
  • %10 Chippin kampanyası tüm otel ve turlarda geçerlidir.
  • Kampanya döneminde Touristica’da tüm kampanya ve indirimlere ek her ödemede %5 Chippin kazanımına ek %5 Chippin, toplamda %10 Chippin kazanılacaktır. %10 Chippin kazanımı her ödemede gerçekleşecektir.
  • Kazanılan Chippinler anında yüklenecek, konaklama sonrası harcanabilir olacaktır. 
  • Rezervasyon ödeme sayfasına Chippin kodu girildiğinde kampanya geçerli olacaktır. 
  • Chippin bakiyesi kullanarak yapılan ödemeler üzerinden tekrar Chippin kazanılamaz. 
  • Tüm ödemelerde sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına özel yurt içi otellerinde ve yurtiçi kültür turlarında 18 taksit; Kıbrıs otellerinde ve yurt dışı turlarında 3 taksit imkanı bulunmaktadır. 
  • Sadece World özellikli Yapı Kredi kredi kartlarına taksit yapılabilmektedir. Yapı kredi harici diğer kartlara taksit yapılmamaktadır.  
  • Kampanya dahilinde kazanımlar Chippin harcaması hariç yapılan ödemeler üzerinden hesaplanacaktır. 
  • Chippin ile ödeme yapmak veya Chippinlerini harcamak için öncelikle kredi kartı uygulamaya eklenmelidir. 
  • Pegasus BolPuan kampanyası ile ve diğer iş birlikler ile birlikte kullanılamaz. 
  • Chippin kampanyayı değiştirme ve durdurma hakkını saklı tutar. Kampanya sadece touristica.com.tr, touristica çağrı merkezi (444 0 329) ve merkez ofislerimizde geçerlidir.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.01.2022 - 31.12.2022

  • Yapı Kredi World Card ile tek seferde, 3, 6 veya 9 taksitli işlemlerde geçerli olan ödeme erteleme fırsatı ile rezervasyonunu şimdi yapanlar hem az ödüyor hem de ödemelerine 4 ay sonra başlıyor.
  • Katılım Tarih Aralığı 15.11.2021 - 31.05.2022
    Konaklama Tarih Aralığı 01.12.2021 - 31.10.2022
    RESEPSİYON
    • Resepsiyon alanında otele giriş yapan misafirlerin ateş ölçümleri yapılacaktır.
    Covid-19 şüphesi olması durumunda aşağıdaki maddeler uygulanacaktır;

    • 38 derece ateşi olan misafirlerimiz tesis içerisine alınmayacak, doktor muayenesi için bir sağlık
    kurumuna yönlendirilecektir.
    • İkametgâh adresi Türkiye sınırları dışında olan misafire, ülkemiz sınırlarına girdikten sonra
    veya konaklama süreci içerisinde COVID-19 teşhisi konulması ve sağlık kuruluşunca
    hastanede tedavisi gerekmediğinin belirlenmesi halinde, konaklama sözleşmesinde belirtilen
    süre ve koşullarda tesiste konaklaması sağlanır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • COVID-19 teşhisi konulan misafir ile aynı aileden olan veya birlikte aynı odada kalan kişiler
    dahil, konaklama süresince misafir izolasyon odalarında kalacaklarına ve odalarının dışına
    çıkamayacaklarına ilişkin imza karşılığı yazılı bilgilendirme ve bildirim yapılır.
    • Covid-19 önlemlerinin belirtildiği el dezenfektanı standı, Ön Büro'nun yanına yerleştirilecektir.
    • Yüksek riskli noktalardan kalkan uçuklarla gelen konukların takibi için varış listesi önceden AFOM
    tarafından gözden geçirilecektir.
    • Şüpheli bir vaka olması durumunda doktor ofisinin yakınındaki bir odada, şüpheli kişi ve ailesinin
    izolasyonu derhal sağlanacaktır.
    • Yönetim tarafından kullanım istenirse vardiya sırasında personel için maske ve eldiven temin edilir.
    • Konukların önceki seyahatleri hakkında bilgi veren ek bir form doldurmaları gerekmektedir.
    • Resepsiyona termal kamera kurulacaktır.
    • Resepsiyonda kullanılan kalemleri dezenfekte etmek için UV makineleri satın alınacaktır.
    • Buggy kapasiteleri bir seferde sürücü dahil 4 kişi ile sınırlı olacaktır. Ailelerin, sürücünün yanındaki
    koltuğu boş bırakarak hizmeti almalarına izin verilecektir.
    • Buggy rutin temizliğine ek olarak, gün boyunca periyodik olarak dezenfekte edilecektir.
    • Resepsiyon masası temizliği için tek kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    ODALAR
    • Odalar, oda temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Ön Büro ekibi tarafından sağlanan hijyen kitleri odaya yerleştirilir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    temizlenir.
    • Temizlenecek tüm nevresim takımları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Oda temizliği ve dezenfeksiyonun ardından oda bir kez daha sterilizasyon makinesi ile dezenfekte edilir.
    • Sterilizasyon makinesi ile dezenfeksiyon, uzun süreli konaklayacak misafirler için haftada bir kez ve kısa
    süreli konaklayacak misafirler için her girişten sonra kullanılır.
    • Tüm zeminler, koridorlar ve merdivenler ayda bir kez belirli bir kimyasalla dezenfekte edilir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    ORTAK ALANLAR
    • Ortak alanlar temizlik prosedürlerine göre temizlenecek ve dezenfekte edilecektir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı ile
    dezenfekte edilir.
    • Tüm ortak alanlar rutin temizlik dışında her gece dezenfekte edilecektir.
    • Misafir tuvaletlerinde daha önce kullanılan bez havlular tek kullanımlık kağıt havlu makineleri ile
    değiştirilecektir.
    • Dezenfeksiyon için rutin temizlik hizmetlerinin yanı sıra haftada 3 kez sterilizasyon makineleri tüm
    ortak tuvaletlerde kullanılacaktır.
    • Dezenfeksiyon için ayda en az iki kez tüm ortak alanlarda sterilizasyon makineleri kullanılacaktır.
    • Tüm asansörlerin ve ortak kullanılan tuvaletlerin önüne el dezenfektanı kioskları yerleştirilecektir.
    • Tüm temizlik ve hijyen ürünlerimiz için Diversey markalı ürünler kullanılacaktır.
    PLAJLAR
    • Tüm şezlonglar ve tüm yüzeyler temizleme prosedürüne göre temizlenir.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler.
    • Temizlikten sonra görevli tüm ıslak yüzeylerin kurumasını bekler. Kurutulmuş yüzeyler; alkol bazlı
    dezenfektan, klor tableti (1lt suda çözündürülmüş) veya 1/100 oranında su ile seyreltilmiş ağartıcı
    ile dezenfekte edilir.
    • Temizlenecek tüm plaj havluları çamaşırhaneye gönderilir, kimyasallar ile yüksek ısıda dezenfekte
    edilir.
    • Tüm plaj havluları iki kişilik paketler halinde havlu standlarına yerleştirilir.
    • Şezlonglara havlu yerleştirilmesi gerekirse, personel havlulara dokunmamalıdır.
    • Şezlong aralarında 3-6 metre olacaktır.
    • Şezlonglar her kullanımdan sonra dezenfekte edilecektir.
    SPA
    • Tüm personel yeni yönetmelik ve kurallar konusunda eğitilecek ve bilgilendirilecektir.
    • Hijyen ve sağlık gereksinimleri nedeniyle günlük sınırlı sayıda terapi kabul edilecektir.
    • Sadece rezervasyonlu konuklar SPA'ya kabul edilecektir.
    • Her işlemden sonra tüm yıkanabilir ekipmanlar SPA'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye
    gönderilecektir.
    • Tüm terapi odaları ve yatakları alkol veya klor bazlı kimyasallarla dezenfekte edilecektir.
    • Konuklar, sosyal mesafe gereksinimlerine göre sınırlamalarla rahatlatıcı alanlara refakat edilecektir.
    • SPA merkezi haftalık olarak dezenfekte edilecektir.
    • SPA girişine ve tüm ortak alanlara el dezenfektanları yerleştirilecektir.
    • Tüm misafir dolaplarında, dolaplara asılmış paketli elbiseler olacaktır ve paketler konuklar tarafından
    açılacaktır.
    • Ortak alanlardaki tüm havlular tek tek paketlenecek ve misafirlere verilecektir.
    • Ortak konuk alanları bir seferde 5 konukla sınırlı olacak ve konuklar tarafından SPA resepsiyonunda
    rezervasyon yapılabilecektir.
    • Buhar odaları ve saunalar aynı anda 3 misafirle sınırlı olacaktır.
    • Misafir dolaplarının bitişik dolapları boş olacaktır.
    • Terapiden sorumlu tüm personelin her seans sonrası üniformaları değişecek ve konukların istekleri
    üzerine maske ve eldiven kullanılacaktır.
    GYM
    • Fitness girişi ve ortak alanlarda el dezenfektanları bulunacaktır.
    • Ambalajlı havlular konuklara görevli tarafından servis edilecektir.
    • Tüm havlular Fitness Center'da bekletilmeden saatlik bazda çamaşırhaneye teslim edilecektir.
    • Klima sistemi 24 saat çalışacak ve konuklar egzersiz yaparken pencereler açık tutulacaktır.
    • Fitness eğitmenleri misafirlerimize sosyal mesafe kurallarına uyarak rehberlik edecektir. Tüm kardiyo
    makineleri 1,80 metre arayla yerleştirilecektir.
    • Tüm eğitmenler her eğitimden sonra üniforma değiştirecek ve her eğitim için tek kullanımlık maske ve
    eldiven giyeceklerdir.
    SU SPORLARI
    • Su sporları ekipmanını temizleyip dezenfekte etmek için rezervasyonlar arasında boş zaman olacaktır.
    • Her kullanımdan sonra her ekipman temizlenecek / dezenfekte edilecektir.
    • Her etkinlik için zaman çizelgesi oluşturulacak ve her biri için rezervasyon gerekli olacaktır.
    YİYECEK VE İÇECEK
    Restoranlar:
    • Her restoran ve barda sosyal mesafe kuralları uygulanacaktır.
    • Her restoran ve bar alanına hijyen kioskları yerleştirilecektir.
    • Her restoranda masa başına oturacak kişi sayısı ve mesafesi bakanlık tarafından belirlenen sosyal mesafe
    aralığında olacaktır.
    • Her masa konuk ağırlandıktan sonra dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır. Masa temizliği için tek
    kullanımlık hijyenik mendiller kullanılacaktır.
    • Bez peçeteler, tek kullanımlık kâğıt peçetelerle değiştirilecektir.
    • Kahvaltı açık büfe yerine kişiye özel servis ile devam edecektir.
    • Masadaki tuz, karabiber, zeytinyağı, balzamik vb. Setleri kaldırılacak ve garson tarafından servis
    edilecektir. İstendiğinde tek kullanımlık tuz ve kara biber hazır bulundurulacaktır.
    • Çatal-Bıçak-kaşık steril şekilde paketlenecektir. Özel cepli tek kullanımlı peçetelerle masaya
    konulacaktır.
    • İstek üzerine konuklara el jeli verilecektir.
    • Bar, ve restorant alanları kapanışı takiben dezenfekte edilecektir.
    • Restoranlarda QR app kullanılacaktır.
    Kahvaltı:
    • Açık büfe tabelada omlet, gözleme, gözleme, pasta, menemen ve çırpılmış yumurta servisi devam
    edecektir. (Uzaktan hizmet verecek bir şef ile)
    • Masalara günlük 3 çeşit reçel ve 1 çeşit bal servis edilecektir. (en az)
    • Yoğurt çeşitleri ambalajlı yoğurt olarak servis edilecektir.
    • Yeşillikler kahvaltı mutfağından servis edilecektir.
    • Yumurta / gözleme / gözleme için büfe önünde kullanılacak halatlar yoluyla 2 metrelik boşluklar
    yaratılacaktır.
    • Kahve ve meyve suyu her konuk için masaya servis edilecektir, ortak içecek barı kaldırılacaktır.
    • Misafirleri tercihen hava sirkülasyonunun olduğu ve karşılıklı etkileşimin daha az olduğu dış mekanlarda
    oturtulacaktır.
    • Çiğ yumurta içeren tüm ürünler kaldırılacaktır.
    • Bütün yiyecek ve içecek birimlerinde sosyal mesafe işaretlendirmeleri kullanılacaktır.
    • Kahvaltıda rezervasyon opsiyonu olacak.

    • Prosedür %50 – 60 doluluk oranına göre belirlenmiştir.
    • Odaya giden tüm yiyecek ve içecekler hava veya diğer potansiyel kontaminasyonlarla teması
    sınırlandıracak şekilde kapalı olarak servis edilecektir.
    • Tüm oda servisi elemanlarının maske ve eldiven ile konuk ile temas halinde olacaktır.
    • Minimum temas ile mobil masa ile teslimat ve toplama prosedürüne uyulacaktır.
    • Kumaş yerine kâğıt peçete kullanılacaktır.
    • Tüm çatal-bıçak servisleri doğrudan temastan kaçınmak için tek paketlenecektir.
    • Tüm kirli ekipmanlar gecikmeden yıkanacak ve sterilize edilecektir.
    • Tüm metal ve ahşap tepsiler, temizlendikten sonra sürekli olarak dezenfekte edilecek ve yıkanacaktır.
    • Minibar görevlisi her odaya eldiven ve maske ile girmek zorundadır.
    • Odalardaki çay / kahve fincanlarının yanında tek kullanımlık yedek bardaklar bulunacaktır.

    PERSONEL HİJYENİ
    • Çalışanlara uzman firma ve sağlık ekipleri tarafından eğitimler verilmekte ve bu eğitimler sürekli olarak
    tekrarlanmaktadır.
    • Çalışanların işe geliş ve gidişlerde kullandıkları transfer araçları her servis öncesi ve sonrası dezenfekte
    edilmektedir.
    • Çalışanların transferler sırasında koruyucu maske takması ve transfer araçlarının kapasitelerinin %50
    oranında kullanılması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlar işbaşı yapmadan önce genel sağlık taramasından geçirilmekte ve ateş ölçümleri yapılmaktadır.
    • Kat hizmetleri, temizlik hizmetleri, yiyecek ve içecek üretim alanları ve bulaşıkhane gibi geri planda olan
    yerlerde çalışanların maske ve tek kullanımlık eldiven kullanması sağlanmaktadır.
    • Çalışanlara ait tesis içerisindeki lojman, kafeterya, kantin gibi ortak kullanım alanları sık sık özenle
    temizlenerek kimyasal ürünlerle dezenfekte edilmektedir.
    • Çalışanların kullanımındaki tüm ortak alanlarda el antiseptiği bulundurulmaktadır.
    • Sosyal mesafe kuralları kapsamında, çalışanların kullandığı alanlardaki tüm mobilya, masa ve
    sandalyelerin yerleşimleri yeniden düzenlenmektedir.
    • Çalışanların misafirler ile ve de kendi aralarındaki ilişkilerinde güvenli fiziki mesafe kuralına göre hareket
    etmesi ve bilgilendirilmesi sağlanmaktadır.
    • Olası durumlarda eylem planlarının devreye sokulması sağlanacaktır.
    Tüm Ayvalık Otelleri