Touristica

Adam Eve

Iskele Mevkii, Belek / Antalya
Ultra Her Şey Dahil
  • Balayı Oteli
  • Aquapark Oteli
  • Denize Sıfır Otel
  • Spa
  • Deluxe Otel
  • Yetişkin Oteli
  • Wifi
  • Kapalı Havuz

Genel Uyarılar

Tesise 16 yaş üzeri misafirler kabul edilmektedir.
Ultra Her Şey Dahil
Sabah, öğle ve akşam açık büfe yemekler ücretsiz.
Tesisin belirlemiş olduğu markalar dahilinde bazı yerli ve yabancı, alkollü ve alkolsüz içecekler 24 saat (barların servis saatleri arasında)ücretsiz.

Minibar her gün soft içecekler, su ve bira ile dolduruluyor. Maxibar ücretli.

A la carte restoranlar, rezervasyonlu ve ücretli.

A LA CARTE RESTORANLAR
  • Basilico A la Carte Restoran - İtalyan Mutfağı (Ücretli)

  • Şark-ı A la Carte Restoran - Türk Mutfağı (Ücretli)

  • Mezes A la Carte Restoran(Deniz Ürünleri) (Ücretli)

  • Steakhouse A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Blind A la Carte Restoran (Ücretli)

  • Eros A la Carte Restoran (Afrodizyak) (Ücretli)

  • Arrigato A la Carte Restoran (Sushi-Teppenyaki) (Ücretli)



  • Hizmet Saatleri
    03.00-07.00 Erken Kahvaltı
    07.00-10.00 Sabah Kahvaltısı
    10.00-11.00 Geç Kahvaltı
    12.00-14.00 Döner, Sandviç ve Fried Chicken
    12.00-15.00 Pizza ve Pide Çeşitleri
    12.00-16.00 Gözleme
    12.30-15.30 Regular Snack
    13.00-14.30 Öğle Yemeği
    13.00-15.00 Dondurma
    14.00-16.00 Kumpir ve Börek
    15.00-17.00 Waffle ve Krep
    16.00-19.00 Pastane
    19.00-21.30 Akşam Yemeği
    23.30-03.00 Gece Büfesi
    Belek, İskele mevkiinde bulunan tesis; Antalya Havalimanı’na 35 km, Antalya’ya 45 km mesafede ve denize sıfır konumdadır.
    100.000 m² alana kurulu tesisin, 476 oda ve 68 villası bulunuyor.
  • Denize sıfır konumda bulunan tesisin mavi bayraklı 300 m uzunluğunda kum plajı bulunmaktadır.

  • Tesiste 5 adet açık havuz, 4 adet su kaydırağı ve kapalı havuzu mevcuttur.

  • Plaj ve havuzlarda şezlong, şemsiye, minder ve havlu kullanımı ücretsizdir.
  • Tesiste gün boyu aktiviteler, profesyonel dans şovları, müzikal şovlar, lazer gösterileri, resident DJ, turnuvalar ve dış alan partileri düzenleniyor.
    • Açık Yüzme Havuzu
    • Aerobik
    • Animasyon
    • Basketbol
    • Boccia
    • Buhar Odası
    • Canlı Müzik
    • Dart
    • Disko
    • Döviz Bozdurma
    • Fitness Center
    • Havlu Hizmeti
    • Jakuzi
    • Kablosuz İnternet
    • Kasa
    • Masa Tenisi
    • Odalarda Wifi
    • Otopark
    • Özel Plaj
    • Plaj Voleybolu
    • Resepsiyon Hizmeti
    • Sauna
    • Su Kaydırakları
    • Şemsiye
    • Şezlong
    • Tenis Ekipmanları
    • Tenis Kortu
    • Türk Hamamı
    • A la Carte Restaurant
    • Bilardo
    • Bowling
    • Çamaşırhane Hizmeti
    • Doktor
    • Güzellik Merkezi
    • İnternet Cafe
    • İthal İçecekler
    • Kese
    • Kort Aydınlatmaları
    • Kuaför
    • Market
    • Masaj
    • Oda Servisi
    • Oyun Salonu
    • Squash
    • Su Sporları
    • Taze Sıkılmış Meyve Suları
    • Telefon
    • Toplantı Odası
    • Yoga
    Ücretsiz Balayı Paketi
    Angelmoon
  • Ekspres giriş işlemi

  • A la carte restoran rezervasyonlarında öncelik

  • Giriş günü kırmızı saten nevresim takımı ile özel dekorasyon

  • Adam & Eve logolu pasta

  • Zengin çeşitli tatlı tabağı

  • Köpüklü şarap

  • Meyve sepeti


  • Ücretli Balayı Paketi
    Heavenmoon
  • Girişten sonraki gün yatakta kahvaltı servisi

  • Yatağın ve jakuzinin güllerle süslenmesi

  • Farklı tatlar eşliğinde çikolata fondü

  • Özel Angel karşılama

  • Ekspres giriş işlemi

  • A la carte restoran rezervasyonlarında öncelik

  • Giriş günü kırmızı saten nevresim takımı ile özel dekorasyon

  • Adam & Eve logolu pasta

  • Zengin çeşitli tatlı tabağı

  • Köpüklü şarap

  • Meyve sepeti

  • Tesisin SPA ve wellness bölümünde; jakuzi, hamam, sauna, kapalı havuz ve ücretli olarak kese, köpük, masaj hizmeti, terapiler, cilt ve vücut bakımı gibi olanaklar bulunuyor.
    ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Tatilinizi, 72 saat kalaya kadar iptal edebilirsiniz. Touristica ile tatiliniz güvence altında!

    Design Standart Oda

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Design Deniz Manzaralı Oda

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Design Suit

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Adam Villa

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.

    Eve Villa

    Ultra Her Şey Dahil
    Müsaitlik takvimini görmek için tıklayınız.
    Gösterilen tüm fiyatlara Vergi Telafi Ücretleri ve Hizmet Bedeli dahildir.

  • Kampanya, 7 Temmuz - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılacak Antalya (Belek, Side, Kemer, Lara), Dalaman, Marmaris, Bodrum, Kuşadası bölgesinde yer alan tüm otel rezervasyonlarında geçerlidir.
  • Otellerde gerçekleşecek minimum 5 gecelik konaklamalara kişi başı tek yön uçak bileti 149TL; gidiş dönüş uçak bileti 298TL'den başlayan fiyatlarla rezervasyon yaptırabilirsiniz.
  • Pegasus Hava Yolları ile Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan yapılacak uçuşlarda geçerlidir.
  • Tam ücret ödeyen yetişkinler için geçerlidir.
  • Ücretsiz ve yarı ücretli konaklayan çocuklardan tam ücret alınır.
  • Geriye dönük rezervasyon işlemlerinde kullanılamaz, 31 Ekim 2020 tarihine kadar gerçekleşecek olan rezervasyonlarda geçerlidir.
  • Bayram ve özel dönemlerde geçerli değildir.
  • Diğer aksiyonlarla birlikte kullanılamaz.
  • Kampanya sınırlı sayıda kontenjan için geçerli olup Touristica kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkına sahiptir.
  • Katılım Tarih Aralığı 06.07.2020 - 27.07.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 06.07.2020 - 31.10.2020

  • Maximum Mobil’e özel, 20 Haziran- 20 Temmuz 2020 tarihleri arasında tek seferde yapacağınız 2.000 TL ve üzeri ilk alışverişinize 100 TL MaxiPuan Hediye.
  • Katılmak için: Maximum Mobil uygulamasında “Kampanyalar” bölümünden ilgili kampanyadaki “KATIL” butonuna tıklamanız yeterlidir. Uygulamayı telefonunuza indirmek için: https://maximum.com.tr/indir
    Kampanyaya dâhil olan kartlar: İş Bankası Bireysel Bankamatik Kartları, İş Bankası Maximum özellikli kredi kartları, sanal kartlar (Maximum, MercedesCard, Maximiles, İş’te Üniversiteli)
    Ödül kullanımı: MaxiPuanlarınız 24 Temmuz 2020 tarihinde kampanya kapsamında kullanılan son kartınıza yüklenecektir. MaxiPuanların son kullanma tarihi 15 Ağustos 2020 (bu tarih dâhil)’dir. Bir müşteri kampanyadan 1 kere yararlanabilir ve en fazla 100 TL MaxiPuan kazanabilir. Kampanyaya sadece Maximum Mobil’den katılınabilir. Maximiles’a yüklenen puanlar MaxiMil'e dönüştürülemeyecek ve Avans MaxiMil kapatmakta kullanılamayacaktır. Kampanya dönemi içerisinde gerçekleştirilen alışverişlerin iptal edilmesi veya satın alınan ürünlerin iade edilmesi durumunda yüklenen MaxiPuanlar geri alınacaktır. Ek kart ile kampanyadan yararlanılması durumunda Maxipuan ek kartın bağlı olduğu asıl karta yüklenecektir. Ek kart sahibi ve ek kartın bağlı olduğu asıl kart sahibi müşteriler kampanyadan ayrı ayrı Maxipuan kazanamayacaktır.

    Katılım Tarih Aralığı 22.06.2020 - 20.07.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 22.06.2020 - 20.07.2020

  • 1 Temmuz 2020 - 31 Ekim 2020 tarihleri arasında yapılan konaklamalar için geçerlidir.
  • Touristica iptal garantisi ile, otel rezervasyonunuzu konaklama tarihinizden 72 saat öncesine kadar ücretsiz olarak koşulsuz ve kesintisiz iptal edebilirsiniz.
  • Sadece otel konaklamaları için geçerlidir, uçak biletleri işlemlerinde hava yolu şartları uygulanmaktadır.
  • Katılım Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    Konaklama Tarih Aralığı 01.07.2020 - 31.10.2020
    ÇALIŞAN ÖNLEMLERİ
    HİJYEN
    Tüm personelimiz hijyen eğitimlerinden geçmektedir. İşbaşı yapmadan önce tüm personel iş yeri hekimi tarafından muayene edilir, dijital termometre ile ateş ölçümleri yapılır. Seyahat eden personel işe başlamadan önce 14 gün evinde veya lojmanda karantinada kalmaktadır. Personel servisleri düzenli olarak havalandırılıp dezenfekte edilmektedir. Tüm lojman ünitelerinde el dezenfektanları konuşlandırılmıştır, yine lojman giriş çıkışlarında dijital termometre ile personelin ateşi ölçülmektedir. Personele, çalışma yerine, misafir ve ortam ile temasına uygun kişisel koruyucu donanım ile (maske, cerrahi maske, eldiven, siperlik gibi) el dezenfeksiyon imkânı sağlanmıştır ve kullanımları izlenmektedir. Personel soyunma odaları girişinde el dispanserleri, mendiller ve biyolojik atık torbaları sağlanmıştır. Personel üniformaları sıklıkla değiştirilerek, 80 ˚C de yıkanıp özel dezenfektasyon işlemlerinden geçirilmektedir. Personel yemekhanesi ve dinlenme alanlarına el dezenfektanları mevcuttur. Tüm personel ortak alanlarında ve
    geri plandaki çalışma ünitelerinde el hijyeni ve solunum hijyeni önemini belirten afişler yer almaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Personel yemekhanesinde, ortak kullanım alanlarında, lojmanda 2 metre sosyal mesafenin korunması kuralına uyulması zorunludur. Aynı vardiyada mümkün olduğunca aynı personelin çalıştırılmasına özen gösterilmektedir. Personel lojmanında konaklarımız sosyal mesafe kuralları gözetilerek sağlanmaktadır.
    Personel, yemekhanesi ve kafeteryası bu sosyal mesafe kuralına göre düzenlenmiştir. Personel tarafından kullanılan asansörlere 2 kişiden fazla binilmesi yasaktır. Personel servisleri güvenli mesafeyi korumak amacı ile % 50 kapasite ile çalışmaktadır. Personel yemekhanesinde ve ortak kullanım alanlarında sosyal mesafenin önemini belirten afişler personelimize kılavuzluk etmektedir.
    GENEL ALANLARDA ALINAN ÖNLEMLER
    HİJYEN
    İç alanlar, genel alanlar ve lobby de temizlik hizmetleri sıklığı her 3 saatte bir periyodik olarak etkin dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm genel kullanım tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (Klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb…) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm temizlik ekibi bu süreç içerisinde tek kullanımlık, eldiven ve maske kullanmaktadır. Tüm genel tuvaletler, asansör önleri gibi el ile temasın yüksek olduğu alanlara dezenfektan üniteleri yerleştirilmiştir. Havalandırma ve klima sisteminin ve çamaşır, bulaşık makinesi gibi diğer araç, gereç, malzeme, donanımın periyodik bakımları ve gerekli olanların sterilizasyonu sağlanmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm ortak alanlardaki ve genel mekânlardaki oturma düzenleri sosyal mesafe kurallarına uygun (masa araları 1,5 metre, aynı masadaki sandalyeler 60 santimetre mesafeli) olacak şekilde düzenlenmiştir. Asansörlerin sosyal mesafe kurallarına uygun kullanımına ilişkin asansör içi yer işaretleri ve yazılı bilgilendirmeler yapılmıştır. Tüm asansörler kişisel mesafe kuralları çerçevesinde belirli sayıda misafir tarafından kullanılabilecektir.

    OTELLERE GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİ (CHECK-IN - CHECK-OUT)
    HİJYEN
    Misafirlerimizin otele girişinde, görevli personelimiz, uygulamakta olduğumuz hijyen tedbirlerimizi genel olarak anlatılmakta olup, iyileştirilmiş yeni konsept broşürlerimiz
    misafirlerimize takdim edilmektedir. Misafirlerimiz tesise girişte temassız ateş ölçümü uygulamaları ve el dezenfeksiyon imkânı ile karşılanır. Misafir talebi dahilinde, valelerimiz hijyen kurallarına uygun bir biçimde araçları otopark alanımıza almaktadır.
    Yine misafirlerin talebi ve onayı dahilinde bellboy hizmeti verilecektir. Resepsiyon deskinde her daim dezenfektan spreyi, maske bulundurulmaktadır. Misafirlerimiz, girişte ateş ölçümünden geçirilir ve gerekli kayıtları tutulmaktadır. Bu kayıtlar KVKK kapsamında sadece kendileri ile paylaşılmaktadır. Misafirlerimizin kullanımı için, ön büro, misafir ilişkileri gibi bölümlerimizde maske eldiven dezenfektan gibi kişisel koruyucu ekipmanlar hazır bulundurulmaktadır. Kapı kartları dezenfekte edilerek, misafirlerimizin kullanımına tek kullanımlık cover içinde takdim edilmektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Misafirlerimizin, check-in ve check-out işlemleri, sosyal mesafe kurallarına uygun şekilde gerçekleştirilirken, bekleyen misafirlerimiz oturma alanlarına yönlendirilmektedir. Resepsiyon görevlilerinin desk arkasındaki çalışma planı, kişisel mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. (Kimlik okuma, fotokopi cihazları, bilgisayarlar da bu şekilde düzenlenmiştir.) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    MİSAFİR ODALARINDA TEMİZLİK ve ÖNLEMLER
    HİJYEN
    Oda temizliğinde maske, bone ve tek kullanımlık eldiven kullanılmaktadır. El temasının fazla olduğu, ışık anahtarları, çekmece kolları, kettle, kumanda gibi malzemeler özel dezenfeksiyon işleminden geçirilmektedir. Odaların tek kullanımlık bezler ile temizlenmektedir. Nevresim, havlular, linen vb tekstil ürünleri profesyonel çamaşırhanemizde hijyen kurullarına uygun bir şekilde misafirlerimize özel olarak hazırlanmaktadır. Misafir odası check-out işleminden sonra temizlenip 12 saat taze hava ile havalandırılır ve ozonlama işlemine tabi tutulur. Klima/Havalandırma sistemlerinin filtreleri, bakım ve değişimleri profesyonel ekiplerimiz tarafından gerçekleştirilir. Odaların hijyen açısından kritik sayılan noktalar, elektrik düğmesi,
    kapı tutacağı, televizyon kumandası ve termostat düğmeleri gibi en fazla okunulan alanlara ekstra dezenfeksiyon uygulanmaktadır. Kat Hizmetleri personeli misafir odada iken, talep dâhilinde bile olsa, temizlik işlemi yapmayacaktır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Ekstra yastık, pike, yatak örtüsü, dekoratif yastık gibi malzemeler tüm odalardan kaldırılmıştır.
    MUTFAK ve YİYECEK İÇECEK ÜNİTELERİ
    HİJYEN
    Tüm restoran ve outletlerimizin girişlerine el dezenfektasyon üniteleri, maske, eldiven temin edilmiştir.
    Tüm servis personeli eldiven ve maske ile görev yapmaktadır. Tüm yiyecek ve içecek ünitelerindeki oturma grupları öğün önceleri dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Self-Servis olarak kullanılan çay, kahve makineleri belirli bir süre misafirlerimiz tarafından kullanılmayacaktır. Yemek masalarında sunulan tuz, biber, kürdan vb ürünler tek kullanımlık paketler halinde sunulacaktır. Gıda üretim alanına hammadde ve ürün sevklerinde, mutfak alanında hijyen bariyerleri,
    sterilizasyon cihazları, el ve vücut hijyeni için gerekli alet ve ekipman bulundurulmuştur. Otellerimizde üretilen ve sunulan tüm gıda ve içecekler; ISO22000 Gıda Güvenliği Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi çerçevesi altında üretilir, sunulur ve dokümantasyonu sağlanır.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm restoran ve barlarımızda oturma düzeni sosyal kişisel mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir.
    (Masalar arası mesafe 1,5 -2 metre, masalardaki sandalyeler arası minimum 60 santimetre). Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Büfeden servis alan misafirlerimiz, yine kişisel mesafe kuralına göre sınırlı şekilde bu alanı
    kullanabilmektedirler.
    HAVUZ VE PLAJLAR
    HİJYEN
    Açık havuzlar 1-3 ppm, kapalı havuz 1-1,5 ppm aralıklarının en üst seviyesinde klorlama işlemine tabi tutulmaktadır. Bu işlem günlük / haftalık / aylık periyotlarda profesyonel ekiplerce kontrol edilerek doğrulması ve analizleri yapılarak kayıt altına alınır. Plaj ve Havuz bölgesindeki tüm şezlong ve oturma grupları etkin dezenfektanlar ile periyodik olarak temizlenmektedir. Plaj ve havuz bölgesinde suya girilmeden önce duş alınması gerektiğine dair uyarı tabelaları mevcuttur.
    KİŞİSEL MESAFE
    Havuz ve plaj bölgesindeki tüm şezlonglar ve şemsiyeler kişisel mesafe kuralına uygun olarak düzenlenmiştir. (Şezlong araları 1,5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Havuz içerisinde uyulması gereken kişisel mesafe ile ilgili uyarı levhası havuz etrafında konumlandırılmış olup, gerekli eğitimlerden geçmiş görevli cankurtaranlar tarafından takip edilmektedir.
    SPA ve FITNESS CENTER
    HİJYEN
    Spa & Fitness alanı girişinde el dezenfektasyon ünitesi, galoş, bone, tek kullanımlık maske bulundurulmaktadır. Tüm fitness aletleri belirli periyodlarda dezenfektasyon işlemine tabi tutulmaktadır. Sabun, şampuan ve duş jeli gibi ürünler tek kullanımlık olarak misafirlere sunulmaktadır. Tüm SPA alanları ve odalarında misafir odalarında uygulanan iyileştirilmiş dezenfektasyon ve havalandırma işlemi yapılmaktadır.
    KİŞİSEL MESAFE
    SPA ve Fitness alanları kişisel mesafe kuralına uygun randevu usulü ve kullanım süresi maksimum 30 dakika olacak şekilde hizmet vermektedir. Fitness aletleri kişisel mesafe kuralına uygun olarak yeniden düzenlenmiştir. (Ekipmanlar arası 1.5 metre) Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    TOPLANTI SALONLARI
    HİJYEN
    Tüm toplantı salonlarında temizlik hizmetleri sıklığı arttırılmış olup, toplantı aralarında periyodik olarak etkili dezenfektanlar kullanılarak temizlenmektedir. Tüm toplantı salonları tuvaletlerinde, sık kullanılan yüzeylerde (asansör butonları, kapı kolları, tırabzanlar vb.) etkin dezenfektanlar (klor tabletleri, alkol bazlı dezenfektanlar, çamaşır suyu vb.) kullanılarak temizlik işleri yapılmaktadır. Tüm salonların girişine dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Toplantı salonlarında kullanılan ekipmanlar (mikrofon, monitör vb…) etkili dezenfektanlar ile dezenfektasyona tabi tutulmaktadır. Tüm Salonlar periyodik olarak taze hava ile havalandırılacaktır. Yiyecek içecek ünitelerinde (çay ve kahve makineleri, kurabiye vb. servisleri) sadece personelimiz servis vermektedir.
    KİŞİSEL MESAFE
    Tüm salonlarımızda oturma düzeni sosyal mesafe kuralına göre yeniden düzenlenmiştir. (sandalyeler arası 60 santimetre, masalar arası en az 1.5 metre) Fuaye alanındaki tüm masalar, bistro masalar yine sosyal mesafe kuralına uygun düzenlenmiştir. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır.
    EĞLENCE AKTİVİTELERİ & ÇOCUK KULÜBÜ SU SPORLARI
    HİJYEN VE KİŞİSEL MESAFE
    Tesislerimizde uygulanan tüm animasyon programları sosyal mesafe ve hijyen kuralları gözetilerek yeniden planlanmıştır. Gerekli sosyal mesafenin korunmasının sağlanması, kolaylaştırılması ve takibi için yerlere gerekli işaretlemeler yapılmıştır. Animasyon alanlarımızda da dezenfektasyon üniteleri, maske ve galoş sağlanmıştır. Animasyon programlarının tümü için maksimum kişi sayıları belirlenerek
    misafirlerimize sözlü ve yazılı şekilde iletilmektedir.
    YASAL PROSEDÜRLER OTORİTE TAVSİYELERİ
    Covid-19 virüsünün tüm dünyaya yayılması ve Pandemi ilan edilmesinin ardından; otellerimiz bünyesinde İşletme Müdürü başkanlığında tüm Departman Müdürleri, İş Yeri Hekimi, Sağlık Personeli, Gıda Mühendisi, İş Sağlığı Güvenliği Uzmanının yer aldığı bir Hijyen Kurulu oluşturulmuştur. Bu kurul Dünya Sağlık Örgütü, T.C. Sağlık Bakanlığı ve T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın ve diğer ilgili Bakanlıkların yayınladığı resmi talimatları ve önerileri, ilgili resmi ve uzman otoritelerin görüşlerini sürekli takip ederek gerekli olan tüm önlemlerin güncel bir şekilde uygulanmasını sağlamaktadır. Otel bünyesindeki tüm departman ve birimler için süreçlerini etkiler hijyen uygulamalarını kapsar prosedürler ve talimatlar bünyemizdeki uzmanlar tarafından hazırlanıp tüm birimlere iletilmiştir. Hazırlanan süreç dokümanları, konuyla ilgili yasal mevzuatlar ve uygulamalar çerçevesinde bahsedilen tüm konuları kapsamaktadır. Bu süreçten önce kullanılan dokümanlara ek yeni hazırlanan prosedür ve talimatları destekler şekilde, periyodik izleme formları ve kontrol listeleri de kullanılmaya başlamıştır. İşletme bünyesinde görev alan çalışanlara; işletmede uygulanacak bu planlar doğrultusunda, periyodik eğitimlerimize ek yeni bir eğitim planı hazırlanarak uygulamaya geçilmiştir. Eğitimler sosyal mesafe kurallarına uygun kişi sayısı belirlenerek uygulanmakta olup, gerekli durumlarda online olarak da verilebilmektedir.
    DİĞER ÖNLEMLER
    TEKNİK SERVİS SÜREÇLERİ
    Tesislerimizde bulunan tüm tesisat ve donanımların (enerji, ısıtma, havalandırma, iklimlendirme ekipmanları, bulaşık, çamaşır makineleri, buzdolapları, asansörler vb.) koruyucu bakım ve onarım konusunda eğitim almış uzman personelimiz tarafından ve yetkili servisler tarafından periyodik olarak uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır. Ayrıca bu kapsamda ek dezenfeksiyon gerektiren bakımlar da planlanıp uygulanmakta ve kayıtlanmaktadır.
    ATIK YÖNETİMİ
    Tesislerimizde yasal mevzuatlara göre uzman danışmanlarımız tarafından oluşturulup uygulanan atık yönetimi ve çevre uygulamalarına ek, yeni uygulamalarımız için gerekli olan alt yapı desteği de sağlanmıştır. (Ek konteynırlar, bidonlar, hijyen önlemleri vb.)
    HAŞERE ve ZARARLI MÜCADELESİ
    Periyodik olarak uygulanan haşere ve zararlı mücadelesi ilgili yasal mevzuatların gereğine göre uygun bir firma tarafından; profesyonel ekiplerle kaliteli, mevzuatlara uygun kimyasallar ve malzemelerle gerçekleştirilip kayıt altına alınmaktadır. Ekipler gerekli kişisel koruyu ekipmanlarla, fiziksel mesafe gözeterek uygulama yapmaktadır.
    SÜREÇLERİN TAKİBİ ve DOĞRULANMASI İÇ ve DIŞ DENETİMLER
    Tesislerimizde İşletme Müdürü başkanlığında oluşturulan Hijyen Kurulu üyeleri, ilgili kısımları sürekli kontrol eder ve doküman kontrollerini yapar. Tesislerimiz anlaşmalı olduğumuz uluslararası akredite hijyen kuruluşu tarafından ilgili kalite standartlarına ve yasal şartlara uygun bir şekilde, düzenli periyodlarda habersiz olarak denetlenmektedir.
    Denetimlere; Gıda Güvenliği ve Uygulamaları, Hijyenik Oda Denetimi, Hijyenik Spa & Fitness Denetim, Lejyonella ve Su Güvenliği programlarına ek, yine bağımsız denetleme kuruluşu tarafından oluşturulan Safe Otel Programı (Salgın hastalık risk yönetim denetim programı) da eklenmiştir. Bu kapsamda yapılan denetimler aynı zamanda, tüm uygulamalarımızın geçerli kılma ve doğrulamasının, yalnızca oluşturulan ekiple değil bağımsız denetçiler tarafından da yapılmasını sağlamış olur. Hijyen Kurulu yapılan tüm denetimlerin sonuçlarını, periyodik olarak gerçekleştirilen toplantılarda ele alır; tespit edilen ve aksiyon gerektiren konular raporlanır ve gerekli düzeltmeler planlanarak uygulanır.
    Kredi kartı tek çekim veya taksitli çekim seçeneklerimiz;

    CardFinans +3 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Maximum +2 Taksit Kampanya Detayları

    Kampanya Detayları

    Balayı Sürprizleri

    Ücretsiz Balayı Paketi
    Angelmoon
  • Ekspres giriş işlemi

  • A la carte restoran rezervasyonlarında öncelik

  • Giriş günü kırmızı saten nevresim takımı ile özel dekorasyon

  • Adam & Eve logolu pasta

  • Zengin çeşitli tatlı tabağı

  • Köpüklü şarap

  • Meyve sepeti


  • Ücretli Balayı Paketi
    Heavenmoon
  • Girişten sonraki gün yatakta kahvaltı servisi

  • Yatağın ve jakuzinin güllerle süslenmesi

  • Farklı tatlar eşliğinde çikolata fondü

  • Özel Angel karşılama

  • Ekspres giriş işlemi

  • A la carte restoran rezervasyonlarında öncelik

  • Giriş günü kırmızı saten nevresim takımı ile özel dekorasyon

  • Adam & Eve logolu pasta

  • Zengin çeşitli tatlı tabağı

  • Köpüklü şarap

  • Meyve sepeti